کد خبر : 1804646 | 26 دی 1400 ساعت 11:32 | 21.8K بازدید | 5 دیدگاه

می‌گفتند تراکتور سقوط میکند اما دوم شدیم؛

ثاقبی: خوشحالم که با کاپیتان اشتوتگارت کار می‌کنم

شاهین ثاقبی می‌گوید تراکتور بیش از بازیکن ستاره، به بازیکنانی نیاز دارد که تا سر حد توان برای تیم بجنگند.

ثاقبی: خوشحالم که با کاپیتان اشتوتگارت کار می‌کنم

به گزارش ورزش سه،شاهین ثاقبی بازیکنی که تجربه زیادی در تراکتور دارد بسیار به تغییر شرایط شان امیدوار و معتقد است از لحاظ مهره ای جزو چهار تیم اول ایران هستند.

 

* تراکتور را همه به عنوان یک تیم مدعی می شناسند ولی امسال وضعیت خوبی ندارد دلیلش چیست؟‌
متاسفانه پیش از فصل به دلیل درگیری در بازی های آسیایی تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتیم و از آن طرف هم پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود و تراکتور با نبود بازیکن وارد مسابقات شد و بعد از آن هم تمرینات دیر شروع شد و زمان کافی هم نداشتند که بتوانند بدنسازی انجام بدهند و در کل تیم شرایط خوبی نداشت و در هفته اول مقابل گل گهر  پنجره بسته بود و ما با چند تا از جوان هایمان به زمین رفتیم و باختیم و بعدش در هفته دوم ۳ بر صفر به پیروزی رسیدیم ولی بعد از آن متاسفانه در چند بازی با بدشانسی مواجه شدیم و بعد هم آقای کریمی رفت و سولدو آمد و ایشان هم تا با شرایط لیگ ایران و بازیکنان آشنا شوند کمی طول می‌کشد و با این حساب نتایج بدی نگرفتیم ولی در چند بازی چون روی بچه ها فشار بود که حتماً این تیم ببرد متاسفانه دچار استرس شدند و نتوانستند بازی همیشگی را انجام بدهند و به شخصه من مصدوم بودم و فقط در سه بازی آخر حضور داشتم و به نظرم باید فجر و نساجی را با اختلاف شکست می‌دادیم ولی چون تیم ما از نظر روانی به مشکل برخورده بود در چند صحنه غافل شدیم. در بازی با پرسپولیس هم در نیمه اول موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم از آن بازی هم با امتیاز برگردیم ولی به هواداران قول می دهم در نیم فصل دوم در حد و اندازه طرفداران نتیجه بگیریم.

 

* نبود برخی از بازیکنان به خاطر مصدومیت هم یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری بود درست است؟
متأسفانه با بدشانسی در اکثر بازی ها مصدومین زیادی داشتیم و هیچ موقع نمی شد تیم کاملی را از نظر بازیکنی در اختیار داشته باشیم ولی از نظر مهره ای نفرات تیم خیلی خوبی داریم و در دو سه بازی آخر هم خوب کار کردیم و هواداران مطمئن باشند که نتایج خیلی خوبی می گیریم.

 

* تو بهترین بازیکن هفته پانزدهم شدی در مورد عملکردت صحبت کن.
متاسفانه مدتی مصدوم بودم و در بازی فجر و نساجی سعی کردیم هرچه در توان داریم برای تیم بگذاریم که بتوانیم کمک کنیم فشاری که روی تیم هست برداشته شود. متاسفانه گل‌های خیلی اتفاقی خوردیم و حقمان نبود که مساوی کنیم. تلاش من این است هر بازی از بازی قبلی بهتر کار کنم و انشاالله نتایج خیلی خوبی هم بگیریم.

 

1667577

 

* در مورد تجربه  کار با سولدو بگو.
ایشان بازیکن خیلی بزرگی بوده و در اشتوتگارت بازی میکرده و سرمربی بزرگی است و با تیم‌های اروپایی کار کرده و از موقعی که به تراکتور آمده بچه ها روحیه بیشتری گرفتند. تنها مشکل ما از لحاظ روانی این است که به بچه‌ها فشار آمد چون نباید در این جایگاه باشیم و این موضوع کار را سخت کرده و همه اینها با کمی تلاش بیشتر و تمرکز قابل حل است. با چهار پنج برد پشت سر هم همه چیز درست می شود چون تیم خیلی خوبی هم داریم و اگر مصدومان برسند واقعا از لحاظ نفری هم مشکلی نداریم. 

 

* برخی در اهالی فوتبال معتقد هستند تراکتور پر مهره است ولی بعضی‌ها می‌گویند تمام ستاره های این تیم جدا شده اند نظر‌ شما به عنوان یک بازیکن چیست؟ 
از نظر من این تیم ستاره دارد ولی یک تیم بیشتر از اینکه به ستاره نیاز داشته باشد به بازیکن نیاز دارد که تلاش کنند تا در مجموع نتایج خوبی حاصل شود و این گونه کم کم با نتایج خوب همه بازیکنان تبدیل به ستاره می شوند. از نظرم تیم باید از لحاظ کیفی بالا باشد زیرا در سال های قبل هم بازیکنانی آمدند که در تیم‌های بزرگی عضویت داشتند ولی در تیم ما کارساز نبودند.

 

* تو چند سال پیش هم در جمع سرخ پوشان تبریزی بازی میکردی فکر می کنی فرق این تراکتور با آن تراکتورکه در زمان سربازی ات پیراهنش را به بر تن می کردی چیست؟
من همان سالی هم که به تراکتور آمدم در شهر که میچرخیدم همه می‌گفتند تیم سقوط می‌کند در صورتی که همان تیم قهرمان نیم‌فصل اول شد و آخر فصل هم با بازی نفت تهران و اتفاقات داوری متاسفانه جام از ما گرفته شد آن سال هم ما ستاره‌های زیادی نداشتیم و اگر یادتان باشد بازیکنان خیلی بزرگی از این تیم رفته بودند به عنوان جایگزین ما آمده بودیم ولی از نظر تیمی با همدیگر هماهنگ بودیم.

 

* صحبت آخر؟

ما شرمنده هواداران مان هستیم و تلاشمان این است نتایج تیم را خیلی بهتر از این کنیم و از آنها عذرخواهی می کنیم در دو سه بازی آخر نشان دادیم که یک تیم خیلی خوب هستیم به شرط این که تمرکز کافی داشته باشید و به هیچ چیز جز بردن فکر نکنیم.مطمئن باشید من هرچقدر تیم خودمان را با تیم‌های دیگر به خصوص بالا نشین ها مقایسه می کنم میبینم که از نظر نفری جزو ۴ تیم اول ایران هستیم و به علت تغییرات زیاد به زمان نیاز داشتیم اما خوشبختانه اخیراً امیدوارکننده ظاهر شدیم و سعی می‌کنیم این موضوع با نتیجه همراه شود تا در نیم فصل دوم به رده‌های بالای جدول برسیم.

دیدگاه‌ها