کد خبر : 1804648 | 26 دی 1400 ساعت 11:38 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

حنفی: دیگر تحمل نداریم و تمرین نمی‌کنیم

هافبک صنعت نفت آبادان با گلایه بابت عدم پیگیری مسوولان این استان در خصوص وضعیت این تیم، مدعی شد قادر به دنبال کردن تمرینات نخواهند بود.

حنفی: دیگر تحمل نداریم و تمرین نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی حنفی درباره برتری این تیم در جدال با هوادار تهران گفت:  درباره کسب 3 امتیاز تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستیم 3 امتیاز خیلی شیرین را کسب کنیم و شرایط‌مان در جدول لیگ برتر را کمی بهبود ببخشیم. تیم ما طبق برنامه ریزی خوبی که از هفته قبل از بازی مقابل هوادار داشت و با آنالیز خوب سرمربی‌مان آقای منصوریان و کادر فنی توانستیم با حداکثر آمادگی وارد میدان شویم و بهنتیجه دلخواهمان دست پیدا کنیم. به لطف خدا و تلاش و همت بچه ها به هدفمان رسیدیم و از پایین جدول جدا شدیم. 

 

وی با اشاره به شرایط زمین محل برگزاری این دیدار گفت: کیفیت پایین زمین بازی به هر د و تاتیم اجازه نمی‌داد به خوبی همیشه بازی کنند ولی خداراشکر در همین شرایط سخت ما به امتیاز و پیروزی رسیدیم. 

 

هافبک تیم صنعت نفت آبادان درباره اعتصاب کلیه بازیکنان در اعتر اض به عدم دریافتی گفت: واقعاً نمی‌دانم چقدر برای مسئولین مهم است.  بازیکنان ، کادر فنی و حتی مربیمان واقعا شرایط خوبی را نداریم و تحت فشار روحی و اقتصادی هستیم. نیم فصل به پایان رسید و عجیب است که حتی یک دریافتی کوچک هم نداشته‌ایم. ما با تمام غیرت و توان هر بازی ظاهر می‌شویم و این دو هفته دو برد پیاپی داشتیم اما نتایج تیم یا بهتر است بگویم بو و نبود تیم ریشه دار و پر هوادار صنعت نفت ابادان اصلا  برای مسئولین اهمیتی ندارد. 

 

حنفی در ادامه انتقاداتش نسبت به شرایط این تیم گفت: ما بارها و بارها گفتیم به داد این تیم برسید اما انگار گوش شنوایی وجود ندارد! 8 نفر از بازیکنان درخواست جدایی‌شان را رسماً به ابلاغ کرده‌اند و طبق قوانین فدراسیون فوتبال به دلیل عدم دریافتی موفقت خواهد شد. ما تمام درآمد و شغلمان از همین فوتبال است و درآمد دیگری برای گذران امرار و معاش نداریم خیلی ها متاهل هستند و شرایط سخت‌تر می‌شود و باید حق داد بعد از این‌ همه صبر و تحمل تصمیم بگیریم و به فکر آینده‌مان باشیم. امیدوارم هواداران دوست داشتنی صنعت نفت آبادان هم درکمان کنند چرا که به عشق آنها هر بازی وارد زمین شدیم و جنگیدیم اما دیگر نمی‌شود. تا زمانی که دریافتی نداشته باشیم تمرین نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها