کد خبر : 1804652 | 26 دی 1400 ساعت 12:13 | 5K بازدید | 11 دیدگاه

لواندوفسکی: از اولین دقیقه یک هدف داشتیم

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ تاکید کرد این تیم مقابل کلن نمایش درخشانی داشته است.

لواندوفسکی: از اولین دقیقه یک هدف داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست غیرمنتظره هفته گذشته در مقابل گلادباخ، شاگردان یولیان ناگلزمان در مسابقه این هفته برابر کلن عملکرد بسیار خوبی داشته و با چهار گل این تیم را شکست دادند. رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی و 34 ساله ستاره بایرن مونیخ در این دیدار بوده و با ثبت هت تریک، به رکورد 300 گل در رقابت های بوندسلیگا دست یافت. حالا رابرت لواندوفسکی و توماس مولر به این پیروزی واکنش نشان داده و بایرن مونیخ را لایق کسب سه امتیاز توصیف کردند.

 

1682869

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "ما از همان دقیقه اول نشان دادیم که برای گلزنی و کسب پیروزی وارد زمین شده ایم. می‌خواستیم زود حمله کنیم، موقعیت‌ خلق کنیم و به گل برسیم و در نهایت همه آنچه که برنامه‌ریزی کرده بودیم عملی شد. البته کلن نیز در طول مسابقه عملکرد خوبی داشت و مطمئنا هوادارانی که بازی را از تلویزیون تماشا می کردند در پایان راضی بودند. به همین دلیل ما خوشحالیم و در مقابل کلن در قالب یک تیم نمایش خوبی ارائه دادیم."

 

توماس مولر، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ نیز گفت: "قطعا تصور می کردیم در این دیدار به برتری برسیم. باید پس از شکست هفته گذشته واکنش نشان می دادیم و این کار را انجام دادیم. ما خوب بازی کردیم، اما کلن نیز هجومی و شجاع در طول مسابقه نشان داد. ما می‌توانستیم در طول مسابقه گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و کلن نیز فرصت برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ داشت. در کل ما از کسب پیروزی 4-0 در این دیدار بسیار راضی هستیم."

دیدگاه‌ها