کد خبر : 1804665 | 26 دی 1400 ساعت 13:05 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

برگزاری بازی بدون تماشاگر؛

تکلیف دیدار جنجالی سویا- بتیس مشخص شد

بازی نیمه تمام بتیس در مقابل سویا امشب و بدون حضور تماشاگران از سر گرفته خواهد شد.

تکلیف دیدار جنجالی سویا- بتیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، کمیته برگزاری مسابقات کوپا دل ری تصمیم گرفت دقایق باقی مانده دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری بین بتیس و سویا، امروز یکشنبه پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. این دیدار در دقیقه 39 و درست پس از گل تساوی نبیل فکیر و به علت پرتاب یک میله از سوی یک هوادار به سمت خوان جوردن، بازیکن سویا متوقف شد.

 

1683022

 

داور این مسابقه به علت وقفه پیش آمده قصد داشته چهار دقیقه در نیمه اول وقت اضافه اعلام کند، بنابراین دو تیم باید حداقل 10 دقیقه باقی مانده از قسمت اول و کل نیمه دوم را بازی کنند. البته به نظر می رسد خوان جوردن بازیکن مضروب سویا نمی‌تواند در این دیدار حضور یابد، زیرا طبق بیانیه باشگاه سویا و پس از تشخیص آسیب دیگی از ناحیه سر، این بازیکن پس از انتقال با آمبولانس باید 24 ساعت در خانه تحت نظر بماند.

 

بر اساس ماده 242.1 مقررات فدراسیون فوتبال اسپانیا، تنها بازیکنانی می توانند در این مسابقه شرکت کنند که از قبل در لیست اعلام شده از سوی دو باشگاه حضور داشته اند. بدین ترتیب سرمربیان سویا و بتیس نمی توانند نام بازیکن جدیدی را به لیست بازی امشب اضافه کنند.

 

همچنین مسابقه امشب با همان نتیجه 1-1 پیگیری می شود. شلوغی برنامه مسابقات در هفته های پیش رو باعث شد فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم بگیرد این دیدار را خیلی زود و فردای آن اتفاقات جنجالی و عجیب برگزار کند.

 

1682949

دیدگاه‌ها