کد خبر : 1804667 | 26 دی 1400 ساعت 13:22 | 49.1K بازدید | 31 دیدگاه

آشوبی از کمبودهای پرسپولیس می‌گوید

نیازمندی‌های پرسپولیس: احمد نوراللهی!

فرزاد آشوبی می‌گوید پرسپولیس در نیم فصل نیاز دارد یک بازیکن با ویژگی‌های احمدنور در خط هافبک جذب کند.

نیازمندی‌های پرسپولیس: احمد نوراللهی!

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس که این روزها در لیگ دو مربیگری می‌کند در خصوص شرایط سرخپوشان بیان کرد: پرسپولیس این فصل بر خلاف حداقل دو یا سه فصل گذشته روند پر نوسانی در عملکرد، نتایج و امتیازات طی کرده است اما در مجموع با توجه به جدایی بازیکنان تاثیرگذار از تیم و جذب نفراتی که من معتقدم به جز علی نعمتی بقیه موفق نشدند که کیفیت خوب‌شان در تیم‌های گذشته را در پرسپولیس تکرار کنند، می‌شود به پرسپولیس نمره خوبی داد. این تیم اما نیازمند تقویت است تا در نیم فصل سخت دوم بتواند شرایط بهتری را تجربه کند.

 

او در خصوص نیازهای پرسپولیس در این پنجره نقل و انتقالات گفت: در خط هافبک یک بازیکن با خصوصیات و مشخصات احمد نورالهی نیاز است و همچنین قرمزها در خط حمله نیازمند نفراتی هستند تا بتوانند کیفیت بخش هجومی را افزایش دهند.

آشوبی در مورد صدرنشینی آبی‌ها بیان کرد: نتیجه خیلی خوبی برای استقلال است و گروه بسیار خوبی از بازیکنان را در اختیار دارد اما فکر می‌کنم در مدل و روش بازی، استقلال نیازمند پیشرفت است. استقلال باتوجه به نفراتی که در اختیار دارد می‌تواند شکل بهتری از بازی را ارائه دهد.

 

او در مورد بازی‌های فردا در چارچوب جام حذفی گفت: بازی‌های جام حذفی ویژگی‌های خاص خودشان را دارند؛ با توجه به اینکه تک بازی است و همه چیز در آن رقم خواهد خورد خیلی مهم است شما یک بازی کم اشتباه و هدفمند را در سراسر جریان بازی ارائه دهید. کار سختی است و بخش بزرگی از جذابیت‌های جام حذفی همین بخش غیرقابل پیش بینی و غیر قابل کنترل بودن آن است.

 

آشوبی در مورد حذف سرخابی‌ها از آسیا گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا یک اتفاق اسفناک و غیرقابل باور برای فوتبال ما است که دوتا از نماینده‌های پرطرفدار و با کیفیت‌ما این مسابقات را از دست می‌دهند. در واقع شکست بزرگ برای فوتبال و ورزش کشور ما است و فقط برای این دو باشگاه نیست. جای افسوس بزرگی دارد و باز هم ثابت شد که از حرفه‌ای بودن فقط اسم آن را یدک می‌کشیم و مطابق قوانین حرفه‌ای سطح برگزاری و امکانات ما هیچ تناسبی با آن ندارد. موارد زیاد و بزرگی باید اصلاح شود که سال‌هاست به آن بی توجه بودند و امیدوارم این حذف هرچند که اتفاق دردناک و سنگینی برای فوتبال و خیل عظیمی از هواداران است اما در نهایت باعث شود به سمت و جهت درست آب شنا کنیم.

 

او در مورد تیم تحت هدایت خودش بیان کرد: من در لیگ دو کشور و در تیم شهرداری بم مشغول هستم و تقریبا سه هفته است که این مسئولیت را قبول کرده‌ام. ‌کار سختی در پیش داریم و سعی می‌کنیم با کمک بازیکنان و باشگاه شرایط را به سمتی ببریم که روزهای بهتری را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها