کد خبر : 1804685 | 26 دی 1400 ساعت 14:18 | 36.6K بازدید | 17 دیدگاه

رئال برابر بیلبائو

پس از 64 سال، برخورد دو دشمن قدیمی در فینال

پس از 64 سال رئال مادرید و بیلبائو در یک بازی فینال به مصاف هم خواهند رفت. این فاصله زمانی زیاد، در نوع خود جالب توجه است.

پس از 64 سال، برخورد دو دشمن قدیمی در فینال

به گزراش "ورزش سه"، امشب در عربستان بازی نهایی سوپرکاپ اسپانیا بین رئال مادرید و بیلبائو برگزار خواهد شد. رئال در نیمه نهایی بر بارسا 3-2 پیروز شد و در بازی دیگر این مرحله نیز بیلبائو علی رغم اینکه ابتدا یک گل از اتلتیکومادرید عقب افتاده بود، توانست دو گل بزند و به فینال برسد.

 

 

1682772

 

 

نکته جالب اینکه رئال و بیلبائو از سال 1958 دیگر در هیچ دیدار فینالی به مصاف یکدیگر نرفته اند. در واقع پس از 64 سال یک بار دیگر شاهد برخورد دو دشمن قدیمی در یک بازی نهایی هستیم. سال 1958بیلبائو بود که توانست در فینال کوپا رئال را شکست داده و قهرمان شود.

نکته جالب دیگر اینکه رئال پس از دو سال به یک فینال رسیده ولی بیلبائو در یک سال اخیر چهارمین فینالی است که تجربه می کند. دو فینال کوپا دل ری که هر دو را باخت(برابر سوسیداد و بارسا)، یک فینال سوپرکاپ که برابر بارسا برنده شد و در نهایت هم سوپرکاپ امشب.

 

 

1681067

 

 

کارلو آنچلوتی و مارسلینو تورال مربیان دو تیم سال 1987 در یک چهارم نهایی جام یوفا و به عنوان بازیکنان میلان و خیخون سابقه رویارویی برابر یکدیگر را دارند. فصل جاری نیز دو تیم در لالیگا دو بار برابر هم قرار گرفتند که رئال هر دو مسابقه را پیروز شد.

در بازی امشب رئال دنی کارواخال را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد ضمن اینکه گرت بیل، مارکو آسنسیو، وایه‌خو و ماریانو نیز مصدوم هستند.

 

دیدگاه‌ها