کد خبر : 1804703 | 26 دی 1400 ساعت 15:55 | 35K بازدید | 9 دیدگاه

چیرو ایموبیله:

من قهرمان اروپا هستم، پاسخ منتقدان را نمی‌دهم

چیرو ایموبیله عنوان کرد آمار او گویای همه چیز است و نیازی به پاسخ دادن به منتقدان ندارد.

من قهرمان اروپا هستم، پاسخ منتقدان را نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم‌های لاتزیو و سالرنیتانا به مصاف هم رفتند که در پایان لاتزیو با 3 گل به برتری دست یافت. در این بازی چیرو ایموبیله(2 بار) و لاتزاری برای میهمان گلزنی کردند. البته ایموبیله می‌توانست در این دیدار هت تریک کند و بدشانس بود که موقعیت او از روی خط دروازه برگشت داده شد.

ایموبیله فصل جاری در 23 بازی در همه رقابت ها توانسته 18 گل بزند و 2 پاس گل نیز بدهد. 15 گل او در سری آ بوده و 3 گل نیز در لیگ اروپا. او در رده بندی کفش طلا 2022 فعلا رتبه هفتم را دارد.

 

 

1683043

 

 

ایموبیله در پایان مسابقه به شبکه DAZN گفت:« از هم تیمی هایم تشکر می‌کنم که من را در شرایطی قرار دادند تا خوب کار کنم و دو گل به ثمر برسانم. ما دقیق و متمرکز بودیم و سه امتیاز مهم را به خانه آوردیم. سالرنیتانا به دلیل از دست دادن تعدادی از بازیکنانش با مشکلاتی مواجه بود. از گلزنی و به خصوص پیروزی تیم خوشحالم.»

 

 

1683044

 

 

ملی پوش لاتزیو در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:« من قهرمان اروپا هستم. آمار گلزنی ها و افتخاراتم به جای من صحبت می‌کنند و گویای همه چیز هستند. من نیازی به پاسخ دادن به منتقدان ندارم. در یورو دو گل به ثمر رساندم، کفش طلا را در سال 2020 به عنوان بهترین گلزن اروپا بردم و بسیاری از جام‌های دیگر، اینها خودشان بیانگر خیلی چیزها هستند.»

 

لاتزیو با این نتیجه و با 35 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد و سالرنیتانا با 11 امتیاز هم‌چنان در قعر جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها