کد خبر : 1804719 | 26 دی 1400 ساعت 17:34 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

برف و بوران در سرچشمه رفسنجان؛

نگرانی درباره برگزاری دیدار مس و پدیده

یکی از دیدارهای جام حذفی روز سه شنبه باید در رفسنجان برگزار شود، اما طبق پیش بینی هواشناسی ممکن است برگزاری این دیدار به دلیل بارش برف میسر نشود.

نگرانی درباره برگزاری دیدار مس و پدیده 

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه سیزدهم دی ماه بود که تیم فوتبال مس رفسنجان پس از مرور پیش بینی های هواشناسی، برای اینکه دیدارش برابر صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به دلیل بارش برف به تعویق نیفتد به سیرجان سفر کرد و در این شهر مقابل شاگردان علیرضا منصوریان صف آرایی کرد.


حالا و در شرایطی که در مناطق مختلف کشور شاهد بارش برف و باران هستیم، شهرک مس سرچشمه نیز طبق پیش بینی هواشناسی در روز سه شنبه احتمالا با بارش برف مواجه خواهد بود و همین موضوع ممکن است دیدار شاگردان ربیعی برابر پدیده مشهد در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مختل کند.


در حال حاضر نیز هوای شهرک مس سرچشمه که یکی از مرتفع‌‎ترین شهرهای ایران به شمار می‌‎رود و 2524 از سطح دریا فراتر است، بسیار سرد گزارش شده است. به نظر می رسد اما درنهایت باید اشکان خورشیدی داور مسابقه در روز این دیدار، با توجه به شرایط در مورد برگزاری یا تعویق این بازی نظر بدهد؛ دیداری که قرار است روز سه شنبه از ساعت 14 در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار شود.

 

نکته دیگر در رابطه با این مسابقه این است که اگر دیدار دو تیم به دلیل بارش برف به تعویق بیفتد، به دلیل اینکه چهار روز بعدتر باید شاگردان ربیعی در خانه به مصاف سپاهان بروند و امکان تعویق یکی دو روزه این بازی به دلیل حضور چند ملی پوش در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی وجود ندارد، این دیدار مرحله یک هشتم به زمانی نامعلوم موکول خواهد شد.

دیدگاه‌ها