کد خبر : 1804722 | 26 دی 1400 ساعت 18:00 | 24.6K بازدید | 16 دیدگاه

استیو مک منمن:

رئال می تواند برنده رقابت در جذب هالند باشد چون...

استیو مک منمن، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که این تیم شانس زیادی برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند دارد.

رئال می تواند برنده رقابت در جذب هالند باشد چون...

به گزارش "ورزش سه"، شواهد حاکی از آن است که ستاره نروژی بندی در قراردادش با دورتموند دارد که می‌تواند به واسطه آن در تابستان 2022 این تیم را ترک کند و به نظر می رسد که این اتفاق نهایتا رخ خواهد داد. همچنین انتظار می رود که تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی برای جذب ارلینگ هالند تلاش کنند.

 

استیو مک منمن، ستاره سابق رئال مادرید و منچسترسیتی، درباره آینده ارلینگ گفت: "رئال مادرید کاملاً می‌تواند برنده این رقابت شود‌. این انتقال فقط به پول بستگی ندارد. هالند در حال حاضر دستمزد زیادی دریافت می کند و در طول دوران حرفه ای خود درآمد زیادی خواهد داشت. در واقع یک بسته کامل وجود دارد و همه چیز به پول مربوط نمی‌شود. مسائلی نظیر اینکه شما باید کجا زندگی کنید و باشگاه تان چقدر پر زرق و برق است نیز اهمیت دارد.

 

 

1672219

 

 

رئال مادرید با استادیوم جدید یک پکیج درخشان خواهد بود و آنها یک باشگاه مشهور با تاریخچه بزرگ هستند. حتی اگر پول اهمیت داشته باشد من فکر می‌کنم که در مورد برخی بازیکنان خاص همه چیز به مسائل مالی مربوط نشود."

 

مک منمن در ادامه گفت: "پپ گواردیولا نقش خود را ایفا خواهد کرد و یک مربی باورنکردنی است، اما باید بپرسید که او تا کی می‌خواهد در سیتی بماند. شما به عنوان یک بازیکن باید سوالات مختلف زیادی بپرسید.

 

 

1674701

 

 

چه اتفاقی برای سرمربی می افتد؟  ترکیب تیم قرار است چگونه باشد؟  شاید هم اگر رئال مادرید کیلیان امباپه و آنتونیو رودیگر را با قراردادهای رایگان بیاورد، جذابیت بیشتری خواهد داشت. مادرید خریدهای پر زرق و برق را دوست دارد، اما آنها باید پس از فروش سرخیو راموس و رافائل واران، باید به خط میانی و دفاعی نیز فکر کنند. چه امباپه و چه ارلینگ هالند، آنها گزینه های هیجان انگیزی هستند."

 

دیدگاه‌ها