کد خبر : 1804736 | 26 دی 1400 ساعت 18:56 | 8.8K بازدید | 3 دیدگاه

گل‌گهر با تیم کامل‌تر و سرحال در مشهد (عکس)

امیرقلعه‌نویی که در مصاف با ذوب آهن در فولادشهر با غیبت چندین بازیکن کلیدی‌اش مواجه بود، در یک هشتم جام حذفی شرایط به مراتب بهتری برای چینش نفرات تیمش در اختیار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان پس از ماجرای پرحاشیه بازیکن گابنی که سبب شد در سه مسابقه که هفت امتیاز کسب کرده بود، سه بر صفر بازنده اعلام شود، با روحیه بدی به مصاف مس رفسنجان رفت ولی در این مسابقه و در یک دیدار جذاب و دیدنی به تساوی 2 بر 2 دست یافت. شاگردان امیرقلعه نویی در دو مسابقه آینده نیز در شرایطی که علی رغم حکم کمیته انضباطی و سقوط قابل توجه در جدول، انگیزه زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته داشتند، مقابل نفت مسجد سلیمان و هوادار به پیروزی دست یافتند تا بار دیگر در جدول تک رقمی شوند.

 

 

1683074

 


در ادامه گل گهر باید برای برگزاری دیدار هفته پایانی لیگ بیست و یکم به فولادشهر سفر می‌کرد و در شرایطی مقابل شاگردان مهدی تارتار به تساوی بدون گل دست یافت که چندین بازیکن اصلی این تیم از جمله میلاد زکی‌پور، علیرضا آرتا، فرشید باقری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی و رضا شکاری غایب بودند و مرتضی تبریزی و نوید عاشوری هم اگرچه با صلاحدید امیرقلعه نویی در نیمه دوم وارد زمین شدند ولی از نظر بدنی شرایط ایده آلی نداشتند تا کادر فنی تیم تصمیم به تغییر آنها بگیرد.


حالا اما تیم فوتبال گل گهر که آماده دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی برابر نساجی مازندران در ورزشگاه امام رضای مشهد می‌شود، شرایط به مراتب بهتری پیدا کرده و امیرقلعه نویی با رسیدن غایبان کلیدی تیمش شرایط به مراتب بهتری برای انتخاب 11 بازیکن اصلی و همینطور انتخاب نفرات جایگزین خواهد داشت.

 

البته در این مسابقه همچنان فرشید اسماعیلی و علیرضا آرتا که در منطقه دفاعی و میانی گل گهر بازی می کنند، غایب خواهند بود.

 



1683072

 

1683073

 

1683071


 


عکس ها ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها