کد خبر : 1804741 | 26 دی 1400 ساعت 19:07 | 30.2K بازدید | 28 دیدگاه

آینده ذوب آهن با تارتار روشن است؛

گل‌محمدی: برای پیروزی به اصفهان آمده ایم

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که تیمش برای پنالتی تمرین کرده و آماده پیروزی مقابل ذوب آهن است.

گل‌محمدی: برای پیروزی به اصفهان آمده ایم

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس پس از برد مقابل فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر و قرار گرفتن ار رتبه دوم جدول، حالا باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب آهن برود.

 

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری این بازی در اصفهان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران ور خصوص این بازی پاسخ داد.

 

* باید تمرکز داشته باشیم
سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت هایش گفت: خاطرات خیلی خوبی از این شهر و مردم و هواداران دارم. خیلی خوشحالم خوشحالم که دوباره در خدمتشان هستم. جام حذفی جامی است که در ۹۰ دقیقه باید تمرکز خیلی خوبی داشته باشیم و حق هیچگونه اشتباهی نداریم. نباید اشتباهات تاثیرگذار در این بازی ها داشته باشیم‌.

 

* هدفمان صعود از این مرحله است
او ادامه داد: تیم ذوب آهن یک تیم جوان و دونده همراه با تجربه های خوب است. تاکتیک های خوبی هم در کار دفاعی و هم حمله دارد. نمی‌دانم شرایط زمین چطور است و چیزی که از تصاویر تلویزیونی دیدم شرایط خوبی نبود. امیدوارم برای فردا زمین آماده باشد و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم. هدف ما صعود از این مرحله است و مطمئنم ذوب آهن هم با انگیزه های متفاوت و زیادی جلوی ما ظاهر خواهد شد. امیدواریم یک بازی خوب انجام بدهیم و همراه با پیروزی باشد.

 

* تمرین پنالتی انجام دادیم
گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا به کشیده شدن بازی به وقت اضافه یا پنالتی فکر کرده‌اند، بیان کرد: قطعا در جام حذفی این اتفاقات وجود دارد و احتمال اینکه بازی به تساوی و ۱۲۰ دقیقه یا پنالتی کشیده شود وجود دارد. سعی کردیم که تمرینات ضربات پنالتی هم انجام بدهیم. البته فشردگی بازی ها هم خیلی زیاد است. ما و ذوب آهن سه روز پیش بازی داشتیم و شاید از لحاظ جسمانی شرایطی که دو تیم باید داشته باشند وجود نداشته باشد. قطعا بازی فردا می‌تواند یک بازی تاکتیکی باشد بخاطر تعویض ها و نفراتی که وارد زمین می‌شوند شاید در بازی فردا بتوانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند.

 

* امیدوارم وضعیت تاجیک ها مشخص شود
سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدوم و محروم های این تیم برای بازی فردا توضیح داد: ما پنج شش مصدوم داریم و تعدادشان انقدر زیاد است که شاید ذهنم یاری نکند و وضعیت دو بازیکن تاجیکستانی هم مشخص نیست. این مشکلات را فردا داریم. امیدوارم فردا یک جوابی برای اینکه می‌توانیم از بازیکنان تاجیکستانی بازی کنیم یا نکنیم داشته باشیم؛ یا از طرف باشگاه یا فدراسیون. باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. 

 

* تارتار در همه تیم ها تاثیرگذار بوده
گل‌محمدی در پایان در ارزیابی از عملکرد ذوب آهن گفت: من شناخت کافی از مهدی [تارتار] دارم. یک مربی زحمتکش و دارای ایده است و تیمش تاکتیک دارد. هر جا بوده برای آن تیم تاثیرگذار بوده است. قطعا با توجه به تغییراتی که این فصل داشتند احتیاج به زمان دارد که بتواند ایده های تاکتیکی خودش را در تیم نشان بدهد. هر جا بوده تاثیر خودش را نشان داده است. ذوب آهن یک تیم ریشه دار است و افتخارات زیادی در این فوتبال کسب کرده است و جمع این دو می‌تواند آینده خوبی را برای فوتبال اصفهان رقم بزند.

دیدگاه‌ها