کد خبر : 1804745 | 26 دی 1400 ساعت 19:21 | 31.2K بازدید | 18 دیدگاه

بحران در یونایتد؛ کسی رانگنیک را دوست ندارد!

به نظر می رسد بازیکنان منچستریونایتد از کار کردن با رالف رانگنیک، سرمربی موقت این تیم ناراضی هستند.

بحران در یونایتد؛ کسی رانگنیک را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط با ورود رالف رانگنیک به رختکن منچستریونایتد نیز چندان تغییر نکرده و این تیم همچنان نتایج پرفراز و نشیی می گیرد. اوضاع برای شیاطین سرخ در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز خیلی خوب نیست و سبک بازی این تیم زیر نظر رالف رانگنیک نیز چندان مورد رضایت هواداران نبوده است. اما به نظر می رسد شرایط در داخل باشگاه نیز خیلی خوب نبوده و فاصله ای قابل توجه بین افکار رالف رانگنیک و هواداران وجود دارد.

 

نشریه میرر در گزارشی مدعی شد یک منبع نزدیک به باشگاه به آنها اطلاع داده رالف رانگنیک در رختکن یونایتد چندان محبوب نیست و رابطه خوبی با ستاره های این تیم ندارد. به نظر می رسد بازیکنان یونایتد رفتارهای رالف رانگنیک را منسوخ و قدیمی دانسته و معتقدند کارهای این سرمربی آلمانی امروزی نیست.

 

1671277

 

بدین ترتیب بعید به نظر می رسد شایعات در مورد احتمال دائمی شدن قرارداد رالف رانگنیک با یونایتد صحت نداشته باشد و احتمالا او فصل بعد در همان نقش مشاور در کنار این باشگاه فعالیت خواهد کرد. قراردادی دو ساله بین او و باشگاه منچستریونایتد منعقد شده که از ابتدای فصل بعد اجرایی خواهد بود.

 

رالف رانگنیک در سال های اخیر اغلب در جایگاه مدیر فنی یا مشاور در باشگاه های مختلف فعالیت کرده و به نظر از سبک مربیگری روز دنیا در این مدت فاصله گرفته است. حدود 45 روز بعد از ورود رالف رانگنیک به رختکن یونایتد، نه در نتایج و نه سبک بازی این تیم تغییرات چندانی حاصل نشده و ممکن است این سرمربی آلمانی نیز در ماه های آینده جایگاه خود را در اولدترافورد از دست بدهد.

دیدگاه‌ها