کد خبر : 1805328 | 29 دی 1400 ساعت 09:33 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

رانگنیک: باید از انگیزه پوگبا برای جدایی استفاده کنیم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معقتد است این تیم باید از انگیزه پل پوگبا برای جلب توجه باشگاه‌های دیگر استفاده کند.

رانگنیک: باید از انگیزه پوگبا برای جدایی استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.

گفته می‌شود مدیران یونایتد پس از تابستان امسال دیگر هیچ پیشنهاد تمدید قراردادی را به این بازیکن ارائه نکرده‌اند و هنوز در حال تصمیم‌گیری درباره این موضوع هستند که آیا او باید در این تیم بماند یا خیر.

پوگبا به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به تمرینات یونایتد پیوسته تا اولین تجربه بازی تحت هدایت رانگنیک را داشته باشد.

رانگنیک در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اتمام قرارداد پوگبا قصد استفاده از او به عنوان بازیکن ثابت را دارد یا خیر گفت:« بله، البته. من در هفته‌های اخیر از نمانیا ماتیچ هم استفاده کردم که قراردادش رو به اتمام است. در هر حال، قرارداد من به عنوان سرمربی هم در این تابستان به پایان می‌رسد. ما هدف مشترکی داریم. می‌خواهیم تا جایی که می‌شود در سه یا چهار ماه آتی موفق باشیم.»

 

1663058

 

او درباره نگاهی که به شرایط پوگبا دارد اضافه کرد:« سوالی که برای من مطرح است این است که یک بازیکن چقدر می‌خواهد عضو این گروه باشد؟ چقدر از نظر احساسی و فیزیکی همراه است؟ تا زمانی که مسئله این باشد، چرا نباید پوگبا را پس از مصدومیت و می‌خواهد بازی کند در زمین به کار بگیرم؟ او می‌خواهد به هواداران یونایتد، هیئت مدیره و تمام دنیا نشان بدهد چه بازیکنی است و حتی اگر برای جلب توجه باشگاه دیگری هم باشد پس انگیزه زیادی دارد. چرا نباید با این انگیزه به او بازی بدهم؟»

این مربی آلمانی درباره نحوه رفتار پوگبا در روند تمدید قراردادش نیز اظهار داشت:« همانطور که گفتم تفاوت‌هایی بین چگونگی رفتار بازیکنان با شرایط کنونی‌شان وجود دارد، این که چطور این شرایط را مدیریت کنند. اگر آنها این شرایط را به شکلی حرفه‌ای و بلندپروازانه پیش ببرند، البته که من می‌توانم و از آنها استفاده خواهم کرد. حتی با این که قراردادشان در تابستان به پایان می‌رسد.»

دیدگاه‌ها