کد خبر : 1804746 | 26 دی 1400 ساعت 19:23 | 5.8K بازدید | 9 دیدگاه

لیورپول ۳-۰ برنتفورد؛ غیبت صلاح و مانه حس نشد

لیورپول در یک بازی تقریباً یک طرفه موفق شد با سه گل برنتفورد را شکست دهد.

لیورپول ۳-۰ برنتفورد؛ غیبت صلاح و مانه حس نشد


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در چارچوب رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود یعنی آنفیلد میزبان برنتفورد بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

لیورپول شروع برتری داشت می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی روی یک ضربه کرنر دروازه برنتفورد را باز کند اما دیه گو ژوتا نتوانست از فرصت خود استفاده کند.

 

 

1683084

 

 

در دقیقه 14 باز هم این لیورپول بود که خلق موقعیت کرد و می‌توانست دروازه برنتفورد را باز کند اما شوت ترنت الکساندر آرنولد از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتاً کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 22 لیورپول تا آستانه باز کردن دروازه برنتفورد پیش رفت اما ضربه ویرژیل فن دایک با واکنش فوق العاده آلوارو فرناندز برگردانده شد تا بازی با تساوی بدون گل در ادامه پیدا کند.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد لیورپول موفق شد در دقیقه 44 گل اول را به ثمر برساند تا با پیروزی راهی رختکن شود. روی یک ارسال کرنر روبرتو فیرمینو در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1683085

 

 

در دقیقه 59 برنتفورد می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما امبمبو در مصافی تقریباً تک به تک با آلیسون بکر توپ را به بیرون زد تا یک فرصت فوق العاده برای تیم مهمان از دست رفته باشد.

 

در دقیقه 63 لیورپول بسیار بدشانس بود که نتوانست گل دوم را هم وارد دروازه برنتفورد کند. ضربه زیبای دیه‌گو ژوتا با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی با نتیجه 1-0 دنبال شود.

 

در دقیقه 67 باز هم دیه گو ژوتا یک موقعیت فوق‌العاده گلزنی را از دست داد. ستاره پرتغالی در موقعیت تک به تک با دروازه برنتفورد قرار گرفت اما باز هم ضربه او با واکنش استثنایی فرناندز همراه شد.

 

در دقیقه 69 لیورپول بالاخره توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال اندی رابرتسون به روی دروازه با ضربه تمام کننده و زیبای اکسلد چمبرلین همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1683086

 

 

در دقیقه 77 لیورپول موفق شد خیال خود را از پیروزی به شکل کامل راحت کند. اشتباه عجیب دروازه‌بان و مدافع آن برنتفورد، باعث شد تاکومی مینامینو روی پاس فیرمینو گل سوم لیورپول را هم به ثمر برساند.

 

 

1683087

 

 

در دقیقه 88 لیورپول می‌توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند اما بی دقتی گایل گردن در مصافی تک به تک با دروازه برنتفورد مانع از رقم خوردن این اتفاق شد تا این بازی با همان 3-0 تمام شده و لیورپول جای چلسی را در رده دوم بگیرد.

دیدگاه‌ها