کد خبر : 1804753 | 26 دی 1400 ساعت 19:44 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه تولد برنتفوردی‌ها به ستاره ژاپنی لیورپول(عکس)

تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی لیورپول، موفق شد در روز تولدش برای این تیم گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان برنتفورد بود و نهایتا موفق شد در یک بازی تقریبا آسان با سه گل حریف خود را شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد شاگردان یورگن کلوپ جای چلسی را در رده دوم جدول بگیرند.

 

اما لیورپول در مسابقه امروز دو ستاره کلیدی خود در خط حمله یعنی محمد صلاح و سادیو مانه را در اختیار نداشت. این دو هم اکنون در اردوی تیم‌های ملی مصر و سنگال در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا حضور دارند و به همین دلیل حضور در بازی امروز برابر برنتفورد را از دست دادند.

 

غیبت صلاح و مانه در بازی امروز باعث شد که به برخی بازیکنان دیگر لیورپول که اخیراً کمتر فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا کرده بودند بازی برسد. یکی از این بازیکنان ستاره ژاپنی قرمزها یعنی تاکومی مینامینو بود که در دقیقه 74 بازی و به جای اکسلد چمبرلی مصدوم وارد زمین شد. مینامینو تنها سه دقیقه بعد و روی اشتباه عجیب مدافعان و دروازه‌بان برنتفورد دروازه این تیم را باز کرد تا در روز تولدش برای لیورپول گلزنی کرده باشد. ستاره ژاپنی پنجمین بازیکنی بود که در روز تولدش برای لیورپول موفق به گلزنی شد.

 

 

1683094

 

1683095

 

1683096

دیدگاه‌ها