کد خبر : 1804754 | 26 دی 1400 ساعت 19:56 | 4.7K بازدید | 6 دیدگاه

فابینیو:

پیروزی اعتماد به نفس لیورپول را افزایش داد

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول گلزنی مقابل هواداران لیورپول در استادیوم آنفیلد را شیرین توصیف کرده است.

پیروزی اعتماد به نفس لیورپول را افزایش داد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول عصر امروز برابر بر تیم سرسخت برنتفورد غلبه کرده و با کسب سه امتیاز در استادیوم آنفیلد به مقام دوم جدول لیگ برتر صعود کرد. البته در حال حاضر منچسترسیتی با یک بازی بیشتر و با 11 امتیاز بالاتر از لیورپول در صدر قرار دارد. فابینیو که در اواخر نیمه اول گل نخست تیمش را به ثمر رساند، مدعی شد این پیروزی به افزایش اعتماد به نفس لیورپول در ادامه فصل کمک خواهد کرد.

 

فابینیو در پایان این دیدار گفت: "به طور کلی واقعا نمایش بسیار خوبی در مقابل برنتفورد داشتیم. ما به این سه امتیاز و ارائه عملکردی درخشان در این دیدار نیاز داشتیم و انجام چنین مسابقه ای در مقابل هواداران خودی در استادیوم آنفیلد برایم خوشایند بود. این پیروزی اعتماد به نفس ما را برای ادامه فصل افزایش خواهد داد.

 

1683097

 

همیشه نکته مهم رسیدن به گل نخست در همان نیمه اول است. بنابراین گل من که درست قبل از پایان نیمه اول به ثمر رسید برای ما مهم بود. در ادامه موفق به زدن گل دوم هم شده و بعد از آن با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردیم.

 

گلزنی اینجا در استادیوم آنفیلد و مقابل هواداران لیورپول همیشه شیرین است. زمانیکه بتوانم در بخش تهاجمی زمین به تیم کمک کنم، گلزنی برایم اهمیت فراوانی پیدا می کند. لیورپول امروز هنگام مالکیت توپ عملکرد درخشانی داشت و سه نفر بخش هجومی ترکیب واقعا خوب بازی کردند. ما موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم. این فرصتی برای همه بازیکنان است تا کیفیت خود را نشان دهند و ما امروز این کار را انجام دادیم."

دیدگاه‌ها