کد خبر : 1804758 | 26 دی 1400 ساعت 20:09 | 25.2K بازدید | 6 دیدگاه

قدوس چشم‌انتظار لیورپول ماند(عکس)

ملی‌پوش ایرانی برنتفورد فرصت بازی مقابل لیورپول را به دست نیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس پس از اینکه هشت روز قبل در مسابقه مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلیس مقابل پورت واله حضور ثابت و موثر در زمین داشت، در دیدار اخیرشان برابر ساوتهمپتون در لیگ برتر به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود که امشب هم این اتفاق برای او ادامه پیدا کرد.

 

ستاره ایرانی برنتفورد که در این فصل ۱۱ بازی در لیگ جزیره انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در حالی امشب مقابل لیورپول نیمکت‌نشین بود که انتظار می‌رفت تیمش با وجود عقب افتادن در ورزشگاه آنفیلد از او استفاده کند ولی این اتفاق رخ نداد.

 

 

1683102

 

 

تیم فوتبال برنتفورد در شرایطی مسابقه خارج از خانه امشب مقابل لیورپول را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد که دو تعویض این تیم پس از دریافت گل اول و دیگر تعویض آنها بعد از سومین گل اتفاق افتاد که در این بین نام سامان قدوس دیده نمی‌شد تا او همانند دور رفت فرصت بازی مقابل لیورپول را به دست نیاورد و تا پایان نیمکت‌نشین باشد.

 

قدوس که آخرین بازی خود در لیگ برتر انگلیس را در هفته دوازدهم مقابل نیوکسل انجام داده و پس از آن در پنج مسابقه این رقابت‌ها حضور تعویضی داشته، برای دومین دیدار پیاپی مقابل لیورپول فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد تا به نوعی از ترکیب و بازی‌های برنتفورد فاصله گرفته باشد.

دیدگاه‌ها