کد خبر : 1804776 | 26 دی 1400 ساعت 22:09 | 8.1K بازدید | 6 دیدگاه

اعتراف کاپیتان چلسی؛ قهرمانی خیلی دشوار شد

سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان چلسی رسیدن به منچسترسیتی در صدر جدول را بسیار دشوار می داند.

اعتراف کاپیتان چلسی؛ قهرمانی خیلی دشوار شد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز چلسی فرصت بسیار خوبی با کم کردن فاصله خود با صدر جدول داشت، اما سیتی در دیداری مهم برابر این تیم به برتری دست یافت. کوین دی بروین، ستاره بلژیکی و باتجربه تک گل این بازی را به ثمر رساند تا سیتی با فاصله 13 امتیاز نسبت به چلسی در صدر جدول قرار گیرد و سزار آسپلیکوئتا نیز پذیرفته رسیدن به این تیم در فصل جاری دیگر ممکن نیست.

 

سزار آسپلیکوئتا گفت: "ساده است، سیتی یک بار موفق به گلزنی شد و ما نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. فکر می‌کنم در صورت ادامه بازی می‌توانستیم سیتی را مجازات کنیم. می‌دانستیم که مسابقه فشرده‌ای در پیش است و ما نتوانستیم به گل اول را بزنیم. اگر این اتفاق رخ می داد می توانستیم حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کنیم.

 

1683117

 

ما چند موقعیت خوب داشتیم و روی چند فرصت نصفه و نیمه می توانستیم دروازه سیتی را باز کنیم. می دانستیم که سیتی پرس شدیدی کرده و نمی گذارند شما راحت بازی کنید، اما فکر می کنم در چند مقطع از این دیدار که مالک توپ بودیم، توانستیم جریان مسابقه را کنترل کنیم. ما خوب دفاع کرده و مقابل تیم بسیار قدرتمندی بازی می‌کردیم. اما از اینکه حتی موفق به کسب یک امتیاز هم نشدیم، ناامید هستیم.

 

رسیدن به عنوان قهرمانی بعد از این دیدار نسبت به قبل سخت تر شده، زیرا ما 10 امتیاز عقب بودیم و می توانستیم با برتری مقابل سیتی به فاصله ای هفت امتیازی این تیم برسیم. البته حتی در صورت رخ دادن این اتفاق هم فاصله زیادی بین ما و سیتی وجود داشت، اما حالا 13 امتیاز عقب هستیم و شرایط خیلی سخت شده است. روز سه‌شنبه بازی سختی مقابل برایتون در خارج از خانه داریم و باید تلاش کنیم به مسیر پیروزی بازگردیم."

دیدگاه‌ها