کد خبر : 1804780 | 26 دی 1400 ساعت 22:34 | 65.6K بازدید | 7 دیدگاه

مهاجم مغضوب بارسلونا، محبوب دل ژاوی شد!

لوک دی یونگ، مهاجم قرضی بارسلونا از سویا، امیدوار است فصل بعد هم در این تیم باقی بارسلونا بماند.

مهاجم مغضوب بارسلونا، محبوب دل ژاوی شد!

به گزارش "ورزش سه"، لوک دی یونگ در بازار تابستانی و با صلاحدید رونالد کومان به صورت قرضی از سویا جذب شده و شروع چندان خوبی نیز در باشگاه جدید خود نداشت. اما لوک دی یونگ در هفته های اخیر عملکرد درخشانی از حیث گلزنی داشته و به بهترین مهاجم بارسلونا تبدیل شده است. این بازیکن در ال کلاسیکوی سوپرکاپ نیز دروازه رئال مادرید را باز کرد تا به بازیکنی محبوب تر از گذشته نزد هواداران بلوگرانا تبدیل شود.

 

1683119

 

اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد کادر فنی بارسلونا قبل از کریسمس به لوک دی یونگ اطلاع داده بودند که در نیم فصل دوم به او نیازی ندارند و حتی توافقاتی در مورد انتقال قرضی این بازیکن به تیم کادیز نیز حاصل شده بود. اما این مهاجم هلندی از غیبت دیگر بازیکنان بارسلونا در خط حمله استفاده کرده و فرم خوبی از خود به نمایش گذاشت. کادر فنی بارسلونا از رفتار حرفه ای بودن دی یونگ رضایت داشته و حالا او را بازیکنی مفید قلمداد می کند.

 

دی یونگ احترام اتاق رختکن بارسا و همچنین کادر مربیگری این تیم را به دست آورده و ژاوی همیشه از تلاش و تعهد این بازیکن تمجید کرده است. حالا و بر خلاف یک ماه قبل، شانس ماندن لوک دی یونگ برای فصول بعد در ترکیب بارسلونا افزایش یافته و این بازیکن تلاش می کند در ادامه فصل نیز این روند درخشان و گلزنی های پیاپی را حفظ کند. البته ماندن لوک دی یونگ  در بارسا هنوز قطعی نیست، اما نظر ژاوی نسبت به او به وضوح عوض شده است.

دیدگاه‌ها