کد خبر : 1804810 | 27 دی 1400 ساعت 01:02 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

از بازی برای رئال لذت می‌برم

مودریچ: این هجدهمی بود، جام‌های بیشتری می‌خواهم

لوکا مودریچ از اشتیاقش برای بازی در رئال برای سال هایی طولانی تر خبر داد.

مودریچ: این هجدهمی بود، جام‌های بیشتری می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با گل های کریم بنزما و لوکا مودریچ توانست در فینال سوپرکاپ از سد بیلبائو بگذرد و قهرمان رقابت ها شود. رئال در نیمه نهایی بارسا را 3-2 شکست داده بود. این اولین جام فصل برای رئال بود تا به یک سال بدون جام خود پایان دهد.

 

 

1683204

 

 

در پایان بازی لوکا مودریچ بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

ستاره کروات پس از مراسم اهدای جام به خبرنگاران گفت:« به خاطر این قهرمانی و اولین جام فصل خیلی خوشحالم. همچنین برای دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین. مهمتر از هر چیزی اما پیروزی و کسب قهرمانی بود. باید به همین روند ادامه داد چرا که هنوز ماه های زیادی تا پایان فصل باقیمانده است. من همیشه سعی می کنم در زمین بیشترین توان را برای تیم بگذارم. هدفم کمک به تیم چه با گل‌سازی و چه گلزنی است. الان از فوتبالم بیشتر از همیشه لذت می برم.»

 

 

1683198

 

 

مودریچ ادامه داد:« وقتی به این سن می رسید، باید از فوتبال بیشتر لذت ببرید چون نمی دانید تا چه زمانی دوام خواهد داشت. امیدوارم سال های زیادی همینطور برای رئال بازی کنم. در نهایت امسال توانستم گل بزنم چرا که قبلا اکثر توپ هایم با بدشانسی به تیر خورده بود. در مقطع مهمی از بازی گل زدم. رودریگو نفوذ خوبی داشت و پاس عالی ای هم به من داد. وارد محوطه شدم و شوت زدم. خوشبختانه وارد دروازه شد و اعتماد به نفس تیم هم بالاتر رفت.»

 

 

1683197

 

 

برنده توپ طلای 2018 در پایان صحبت هایش گفت:« در دقایق پایانی کمی عقب کشیدیم و افت کردیم. اتلتیک از این فرصت استفاده کرد و شانس هایی برای گلزنی داشت که خوشبختانه موفق نشد. صادقانه بگویم که از بازی برای بهترین تیم دنیا بی نهایت لذت می برم. این هجدهمین جام با پیراهن رئال فوق العاده است. امیدوارم جام های بیشتری هم به دست بیاورم.»

 

دیدگاه‌ها