کد خبر : 1804811 | 27 دی 1400 ساعت 01:03 | 38.1K بازدید | 26 دیدگاه

همکاری دوباره فدراسیون فوتبال با برند مجید؛

رونمایی از کیت جدید فوتبال ملی (عکس)

در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا، از کیت‌های تیم ملی فوتبال زنان ایران رونمایی شد.

رونمایی از کیت جدید فوتبال ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" بعد از قطع همکاری فدراسیون فوتبال با برند آلشپورت، حالا رسماً برند ایرانی مجید همکاری خود را با فوتبال ملی ایران آغاز کرده و قرار است مسئولیت طراحی و تامین البسه تیم ملی را برعهده بگیرد، اتفاقی که تا چندی پیش برعهده شرکت آلمانی آلشپورت اما حالا با توافقات انجام شده این کار توسط شرکت مجید انجام می‌شود.

 

در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان، دراگان اسکوچیچ سرمربی و وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال زنان با گرمکن برند مجید در سالن حاضر شدند تا رسماً از همکاری جدید فدراسیون فوتبال پرده‌برداری کنند.

 

 

 

1683208
لباس اول معرفی شده برای تیم ملی فوتبال زنان

 

 

حالا در آستانه آغاز جام ملت‌ها، با همکاری انجام شده توسط برند «مجید» و فدراسیون فوتبال، البسه تیم ملی فوتبال زنان ایران مشخص شده و در 3 مسابقه حساس مرحله گروهی، شاگردان مریم ایراندوست با رنگ لباس سفید و قرمز می‌توانند در رقابت‌ها حاضر شوند.

 

برای لباس دروازه‌بانان هم سه رنگ طلایی، صورتی با جزئیات طوسی‌رنگ و البته آبی‌روشن از سوی برند مجید در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته تا با تجهیزات البسه‌ای کامل ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشند.

 

 

1683207
لباس دوم معرفی شده برای تیم ملی فوتبال زنان
 

 

 

لباس اول جدید در زمینه سفید همراه با یک نوار گرافیکی موج دار سبز و قرمز در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است؛ یک پترن گرافیکی محو در قسمت بالای جلوی پیراهن به چشم می خورد و یک نوار سبز بر روی شانه راست و یک نوار قرمز نیز روی شانه چپ جانمایی شده است.

 

نوار دور یقه با ترکیب رنگ پرچم کار شده و نوار محو شونده سبز نیز در محدوده پهلو دیده می شود، علاوه بر این خرج کار سبز رنگ در لبه پایین پیراهن دوخته شده و تصویر تغییر ناپذیر یوزپلنگ نیز به صورت بسیار محو در زمینه لباس نقش بسته است؛ شورت سفید با نوارهای محو شونده قرمز در کناره ها به همراه لگ و جوراب سفید ترکیب لباس اول زنان ایران در جام ملتهای آسیا 2022 را کامل می کند.

 

 

 

 

1683209
لباس دروازه‌بانی که برای سنگربان تیم ملی فوتبال زنان طراحی شده است.

 

 

لباس دوم تیم ملی فوتبال زنان ایران به لحاظ رنگ‌بندی متفاوت با لباس اول است و به لحاظ طراحی انجام شده، تفاوتی دیده نمی‌شود.

 

هم‌چنین برای اعضای کادرفنی، البسه‌ای با تلفیق رنگی سفید و سورمه‌ای طراحی شده و دو دست گرمکن زرد و آبی‌رنگ نیز به ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران اهدا شده تا این‌چنین پکیج البسه تیم ملی تکمیل شود.

 

هنوز به صورت رسمی در تن بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان این البسه رونمایی نشده و به نظر می‌رسد پنجشنبه 30 دی‌ماه که اولین مسابقه در جام ملت‌ها مقابل هند خواهد بود، رسماً از همکاری جدید فدراسیون فوتبال با برند مجید رونمایی می‌شود.

 

 

 

 

1683210
مریم ایراندوست و همکارانش در کادرفنی با این لباس در کنار زمین مسابقه حاضر خواهند بود.

 

 

تیم ملی فوتبال مردان ایران هم اوایل بهمن‌ماه اردوی جدید خود را برای حضور در دو مسابقه حساس مقابل عراق و امارات آغاز می‌کند و باید دید طراحی‌های انجام شده از سوی برند ایرانی برای تیم ملی مردان چگونه است و چه تمایزاتی با البسه قبلی برند آلمانی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها