کد خبر : 1804816 | 27 دی 1400 ساعت 01:18 | 23.8K بازدید | 4 دیدگاه

تصمیم عجیب بعد از استوری‌ بازیکنان

تیم‌ امید صنعت نفت راهی خرم آباد شد!

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان طی تصمیم عجیبی تیم دوم این باشگاه را برای جدال با خیبر راهی خرم آباد کرد.

تیم‌ امید صنعت نفت راهی خرم آباد شد!

به گزارش “ورزش سه” عجیب ترین باشگاه این روزهای فوتبال ایران را باید صنعت نفت آبادان دانست. باشگاهی که بازیکنان تیم‌ فوتبال بزرگسالانش به دلیل عدم دریافت حق و حقوق خود در ۶ ماه گذشته و فصل جاری لیگ برتر دست به اعتصاب زدند و حاضر به حضور در خرم‌آباد و بازی با خیبر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نشدند.

 

حالا خبر می‌رسید طی اتفاقی عجیب و با دستور جهانگیر کی‌شمس، تیم دوم یا همان تیم امید صنعت نفت به جای تیم بزرگسالان به خرم‌آباد خواهد رفت و بازی مقابل خیبر را انجام می‌دهد. اتفاقی نادر که نشان می‌دهد شکاف عمیقی بین مدیریت باشگاه و‌ بازیکنان این تیم وجود دارد.

 

نفتی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته حواشی گوناگونی را به خود دیده‌اند. از اعتصاب بازیکنان و‌ امتناع از سفر به خرم‌آباد تا انتشار استوری مشترک در اینستاگرام توسط تمامی بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت که خواستار کنار رفتن مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره از صندلی مدیریت بودند. اتفاقی که نشان می‌دهد اختلاف بین اعضای این باشگاه پر طرفدار بیشتر از حد تصور است و کشمکش بین مدیر باشگاه و بازیکنان به حدی رسیده که حالا تیم امید در جام حذفی شرکت خواهد کرد. 

 

این در حالی است که علیرضا منصوریان نیز در تهران حضور دارد و ترجیح داده از تصمیم شاگردانش حمایت کند و به همراه کادرش در کنار بازیکنان به خرم‌آباد نرفته است.

دیدگاه‌ها