کد خبر : 1804834 | 27 دی 1400 ساعت 09:18 | 11.7K بازدید | 22 دیدگاه

پرز: مودریچ شایسته یک توپ طلای دیگر است

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، پس از قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا به تقدیر از عملکرد لوکا مودریچ پرداخت.

پرز: مودریچ شایسته یک توپ طلای دیگر است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مودریچ موفق شد گل اول این دیدار را با شوتی زیبا و تماشایی وارد دروازه حریف کند و بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ بکشد.

در سوی دیگر میدان نیز تیبو کورتوا ستاره این بازی بود و موفق شد در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی را با پایش مهار کند تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

پرز پس از پایان بازی درباره عملکرد مودریچ و کورتوا  گفت:« بدون این که بخواهم اغراق کنم باید بگویم که آنها بهترین بازیکنان دنیا در پست‌های خودشان هستند. مودریچ در شرایطی رشک برانگیز قرار دارد و شایسته این است که بار دیگر توپ طلا را از آن خود کند.»

 

1683200

 

مارسلو نیز شب گذشته در  دقایق پایانی به میدان رفت تا بیست و چهارمین جامش را با رئال مادرید به دست آورده و با رکورد خنتو در این باشگاه برابر شود. پرز درباره او اضافه کرد:« مارسلو یک اسطوره است. تشویق شدن او امری بدیهی است و من خوشحالم که او بار دیگر این حس را در ورزشگاهی پر از هواداران رئال مادرید  تجربه کرد.»

این اولین جام قهرمانی فصل برای رئال مادرید بود اما پرز می‌خواهد جام‌های دیگری را نیز در این فصل به دست آورد. او در این باره اظهار داشت:« ما همیشه می‌خواهیم در همه دیدارها قهرمان باشیم. این چیزی است که از وقتی جوان بودیم یاد گرفتیم. من خوشحالم که این جام را از آن خودمان کردیم. ما تغییراتی انجام دادیم، دوران جدیدی را آغاز کردیم و مربی‌ای داریم که به خوبی این باشگاه را می‌شناسد. ما خط دفاعی را تغییر دادیم و نتیجه تا به حال بسیار خوب بوده است. ما مسیر جدیدمان را پیدا کرده‌ایم و می‌خواهم قهرمان باشیم.»

دیدگاه‌ها