کد خبر : 1804837 | 27 دی 1400 ساعت 09:36 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

جام حذفی امارات؛ العین هم حذف شد

همه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات برگزار و نتایج آن مشخص شد و چهار تیم الوصل – الوحده – بن یاس و شارجه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

جام حذفی امارات؛ العین هم حذف شد  

به گزارش "ورزش سه"، علاوه بر حذف شباب الاهلی با مهدی قایدی و احمد نورالهی، العین صدرنشین لیگ برتر امارات هم شانس حضور در مرحله نیمه نهایی این بازی ها را از دست داد. العین در استادیوم اختصاصی تیم الوصل دبی با نتیجه دو بر یک شکست خورد. مصاف شباب الاهلی و شارجه البته می توانست به سود تیم شباب الاهلی خاتمه یابد که احمد نورالهی در دقیقه 61 بازی ضربه پنالتی را از دست داد. او در ضربات پنالتی پایان بازی هم نتوانست نامش را به عنوان گلزن ثبت کند تا در پایان بازی مجبور به عذرخواهی از همه عوامل تیم به خصوص تماشاگران شود. 

 

نکته جالب در پایان بازی شارجه – شباب الاهلی واکنش مهدی علی سرمربی تیم  شباب الاهلی بود. او گفت:« من هیچ کسی را سرزنش نمی‌کنم. ما  تنها با حضور یک بازیکن خارجی برابر حریفی قرار گرفتیم که 6 بازیکن خارجی در اختیار داشت. تیم ما در غیاب بازیکن تاثیرگذار به خوبی ایستادگی کرد و حتی یک مهاجم نوک تخصصی در اختیار نداشتیم. از شاگردانم تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم آنها همه تلاش خود را کردند.»

 

این در حالی بود که پیش بینی می شد مهدی علی از دست دادن ضربه پنالتی توسط احمد نورالهی را یکی از دلایل شکست تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عنوان کند. به خصوص ضربه ای که در جریان بازی از دست رفت. نتایج بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات از این قرار است. 

 

الوصل 2 – العین یک 
الجزیره یک – الوحده 2 
الاتحاد کلبا صفر – بن یاس 2 
شارجه صفر – شباب الاهلی صفر ( در ضربات پنالتی شارجه 4-2 برنده شد)

دیدگاه‌ها