کد خبر : 1804842 | 27 دی 1400 ساعت 09:59 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

اقدام عجیب ناپولی در تقدیر از اینتر و آتالانتا

باشگاه ناپولی در اقدامی عجیب با انتشار بیانیه‌ای از بازی تماشایی دو تیم آتالانتا و اینتر تقدیر کرد.

اقدام عجیب ناپولی در تقدیر از اینتر و آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و آتالانتا شب گذشته دیدار حساس این هفته رقابت‌های لیگ ایتالیا را برگزار کرده و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

هر دو تیم در این بازی نمایش خوبی را از خود ارائه کردند، فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند و دروازه‌بان‌های هر دو طرف موفق شدند موقعیت‌هایی را از متئو پسینا، لوییس موریل، آرتورو ویدال و ادین ژکو گرفته و مانع گلزنی این بازیکنان شوند.

نتیجه تساوی در این بازی در واقع به سود میلان و ناپولی شد که همچنان به حضور در کورس قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار بمانند.

با این حال شاید یکی از عجیب‌ترین اتفاقات این بازی از سوی یکی از رقبای این دو تیم رقم خورد. ناپولی پس از پایان این بازی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه رسمی توییترش بسیاری را شگفت‌زده کرد.

 

1683219

 

در این بیانیه آمده:« این باشگاه علاقمند است از دو باشگاه اینتر و آتالانتا برای برگزاری دیداری منصفانه و تماشایی تشکر کند.»

در حالی که باشگاه ونتزیا در هفته‌های اخیر به دلیل انتشار پیام‌های تبریک به رقبا برای عملکرد خوبشان در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه بسیاری واقع شده بود، اقدام ناپولی کاملا متفاوت بود.

این باشگاه هیچ ارتباطی به  این بازی برگزار شده در برگامو نداشت، بنابراین اساسا تماشاگر این دیدار به حساب می‌آمد اما تصمیم گرفت با انتشار بیانیه‌ای رسمی در صفحه توییترش نسبت به نتیجه این بازی واکنش نشان دهد.

آتالانتا در صورت پیروزی در این بازی جای ناپولی در رده سوم جدول را می‌گرفت و اینتر نیز فاصله خود را با این تیم بسیار زیاد می‌کرد اما شرایط حالا به سود ناپولی و البته میلان پیش رفته است.

دیدگاه‌ها