کد خبر : 1804853 | 27 دی 1400 ساعت 10:41 | 42K بازدید | 32 دیدگاه

انتقال فیرمینو به بارسا؛ فقط با 20 میلیون یورو!

باشگاه لیورپول آماده است تا اجازه جدایی روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی خود، در تابستان پیش رو را صادر کند.

انتقال فیرمینو به بارسا؛ فقط با 20 میلیون یورو!

به گزارش "ورزش سه"، فیرمینو در طول دوران حضورش در لیورپول نقش مهمی را در این تیم ایفا کرد و موفقیت‌های بسیاری را نیز در آنفیلد به دست آورد.

این بازیکن یکی از سه ضلع مثلث هجومی قدرتمند این تیم در کنار محمد صلاح و سادیو مانه بود که یکی از نقاط قوت این تیم به حساب می‌آمد.

با این حال مصدومیت‌های متعدد این بازیکن و درخشش دیوگو ژوتا در ترکیب لیورپول باعث شده که این بازیکن 30 ساله فرصت زیادی برای حضور در میدان در فصل جاری نداشته باشد و تنها در پنج بازی از 22 بازی لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

1657962

 

حالا برخی از منابع اسپانیایی از جمله ال ناسیونال مدعی شده‌اند که یورگن کلوپ به مدیران لیورپول اعلام کرده که زمان مناسب برای جدایی فیرمینو رسیده و این بازیکن می‌تواند آنفیلد را ترک کند. این در حالی است که گفته می‌شود بارسلونا علاقه زیادی به جذب او دارد.

ال ناسیونال خبر داده که کلوپ از ایده فروش فیرمینو استقبال می‌کند، چرا که ژوتا جایگاه اصلی در خط حمله این تیم را به خود اختصاص داده و بازیکنانی چون تاکومی مینامینو و دیووک اوریگی نیز پوشش خوبی برای او به حساب می‌آیند.

این روزنامه همچنین اعلام کرده که باشگاه بارسلونا به دلیل خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکلات قلبی، به دنبال جذب یک مهاجم نوک در تابستان پیش رو است و فیرمینو می‌تواند گزینه خوبی برای آنها باشد.

مبلغ مدنظر لیورپول نیز یکی از دلایلی است که جذب این بازیکن برزیلی را با توجه به شرایط دشوار مالی بارسا برای این تیم به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

دیدگاه‌ها