کد خبر : 1804871 | 27 دی 1400 ساعت 11:44 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

با توجه به شرایط هوایی در شهرک مس سرچشمه؛ 

تغییر محل میزبانی مس رفسنجان از پدیده

دیدار دو تیم مس رفسنجان و پدیده مشهد به ورزشگاه امام علی سیرجان منتقل شد.

تغییر محل میزبانی مس رفسنجان از پدیده 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مرتبه در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بود که به دلیل بارش برف شدید، دیدار مس رفسنجان به سیرجان و ورزشگاه قاسم سلیمانی منتقل شد و حالا در شرایطی که شاگردان محمد ربیعی باید طبق برنامه روز آینده در ورزشگاه شهید زینلی به مصاف پدیده مشهد می‌رفتند، این دیدار نیز به دلیل احتمالا بارش سنگین برف و یخ زدن چمن یک روز زودتر به شهر دیگری منتقل شده است.


بر همین اساس اینبار ورزشگاه امام علی سیرجان برای میزبانی در اختیار مس رفسنجان قرار گرفته و گل‌گهری‌ها با درخواست باشگاه رفسنجان برای بازی در ورزشگاه قاسم سلیمانی مخالفت کرده‌اند.


با این وصف اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان که تاکنون در سرچشمه در انتظار بازی مرحله یک هشتم نهایی بودند، امروز راهی سیرجان می‌شوند و تیم فوتبال پدیده نیز با خیال راحت و بدون اینکه احتمال لغو بازی به دلیل شرایط هوایی وجود داشته باشد، از مشهد عازم سیرجان خواهد شد.


گفتنی است که ورزشگاه امام علی سیرجان که میزبان بازی های خانگی آرمان گهر در لیگ دسته اول به شمار می رود و پیش تر نیز گل گهر در آن بازی می‌کرد، این روزها کیفیت چمن خوبی دارد و از بهترین های استادیوم های لیگ دسته اول به شمار می رود.

دیدگاه‌ها