کد خبر : 1804881 | 27 دی 1400 ساعت 12:10 | 19.7K بازدید | 7 دیدگاه

تغییر موضع پرز: جوابی درباره امباپه ندارم

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، به سوالاتی درباره انتقال کیلیان امباپه به این تیم واکنش جالبی نشان داد.

تغییر موضع پرز: جوابی درباره امباپه ندارم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و تمامی شواهد حاکی از انتقال او به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد است.

رئال مادرید تابستان گذشته پیشنهادی هنگفت به ارزش 200 میلیون یورو برای خرید این بازیکن فرانسوی به پی اس جی ارائه کرد اما این باشگاه حاضر به پذیرش این پیشنهاد و فروش ستاره خود نشد.

اما حالا شرایط کاملا متفاوت است و این شخص امباپه است که می‌تواند بدون هرگونه فشاری برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

این موضوعی است که پرز نیز در مصاحبه با الچیرینگیتو پس از فتح سوپرکاپ اسپانیا با پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو به آن اشاره کرده اما سعی کرد خیلی وارد جزییات این بحث نشود.

 

1679699

 

پرز در پاسخ به سوالی که درباره جذب امباپه مطرح شد گفت:« این سوال قرار است در همه کشورها مطرح شود. من به هیچ وجه پاسخی برای شما ندارم. ما در حال حاضر تمام تمرکزمان را روی کسب قهرمانی‌های متوالی گذاشتیم. امباپه بازیکن بزرگی است اما در تیم دیگری است و ما به هیچ وجه درباره این موضوع فکر نمی‌کنیم.»

به نظر می‌رسد که چنین اظهارنظری از سوی پرز دو دلیل دارد. اول این که آنها از جذب امباپه اطمینان دارند اما سعی می‌کنند از ایجاد تنش بیشتر با باشگاه پاری سن ژرمن خودداری کنند که قرار است در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان روبروی آنها قرار بگیرد.

از سوی دیگر نیز ممکن است شایعاتی که اخیرا درباره مذاکره این ملی‌پوش فرانسوی با پی اس جی برای تمدید  قرارداد کوتاه مدت به گوش رسیده باعث نگرانی این باشگاه شده و پرز ترجیح داده که در این باره اظهارنظری نداشته باشد.

با این حال بسیاری از منابع اسپانیایی مدعی شده‌اند که رئال به حدی از جذب امباپه اطمینان دارد که کارلو آنچلوتی برنامه فصل 23-2022 را با حضور این بازیکن طراحی کرده است.

 

دیدگاه‌ها