کد خبر : 1804902 | 27 دی 1400 ساعت 13:09 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

روزهای سخت اوبامیانگ؛ کرونا مشکل جدید ستاره گابن

پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره آرسنال، ممکن است نتواند تیم ملی گابن را در ادامه جام ملت‌های آفریقا همراهی کند.

روزهای سخت اوبامیانگ؛ کرونا مشکل جدید ستاره گابن

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ نتوانست تیم ملی کشورش را در دیدار برابر غنا همراهی کند چون گفته می‌شد که پس از ابتلا به کرونا دچار مشکل قلبی شده است.

حالا سایت گل خبر داده که برخی از منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال این کشور به این سایت خبر داده‌اند که شاید این بازیکن نتواند در ادامه جام ملت‌های آفریقا نیر برای این تیم به میدان برود.

تست کرونای اوبامیانگ چند روز قبل مثبت شده بود اما پس از طی کردن روند درمان بار دیگر در آستانه دیدار جمعه شب به تمرینات تیم ملی گابن برگشته بود.

این مهاجم آرسنال در دو بازی اول گابن در این  رقابت‌ها غایب بوده و حالا به نظر می‌رسد که شرایط دشوار برای او همچنان ادامه خواهد داشت.

 

1673979

 

در بیانیه منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال گابن آمده:« به تصمیم کمیسیون پزشکی کنفدراسیون فوتبال آفریقا، پی‌یر امریک اوبامیانگ به همراه اکسل میه و ماریو لمینا که به تازگی از ابتلا به کرونا بهبود یافته‌اند نمی‌توانند در این بازی حضور داشته باشند. تست‌های انجام شده نشان داده که مشکلاتی در ماهیچه قلب وجود دارد. کنفدراسیون فوتبال آفریقا نمی‌خواهد هیچ ریسکی را بپذیرد.»

اوبامیانگ در هفته‌های اخیر شرایط خوبی را در آرسنال تجربه نکرده است. این بازیکن پس از مشکلات انضباطی‌ای که به دلیل تاخیر در بازگشت به لندن داشت از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد.

همچنین آرتتا تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی را نیز از این بازیکن بگیرد و بسیاری از منابع خبری معتقد هستند که احتمال دارد این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از جمع توپچی‌ها جدا شود.

دیدگاه‌ها