کد خبر : 1804920 | 27 دی 1400 ساعت 14:22 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

فرشاد و بالاخره گلزنی در اراک برای سپاهان (عکس)

پس از 180 دقیقه بدون گل، سرانجام شاگردان نویدکیا در دیدار جام حذفی موفق به گلزنی در ورزشگاه امام خمینی اراک شدند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پیش از این دو مرتبه دیگر طی چند هفته اخیر به اراک سفر کرده بود. آنها ابتدا در چارچوب هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس قرار گرفتند که با یک گل بازنده شدند و در هفته پانزدهم نیز مقابل شاگردان خطیبی در هفته پایانی لیگ به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند تا علی رغم خاطره خوشی که در لیگ بیستم از ورزشگاه امام خمینی داشتند، در سال 1400 شرایط برای آنها در این استادیوم خوب پیش نرفته باشد.


با این حال در سومین حضوری که طلایی پوشان در ورزشگاه امام خمینی داشتند، خیلی زود توانستند به گل برتری دست پیدا کنند و این گل روی شوت امید نورافکن به دست آمد که در دهانه دروازه به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن توانست تیمش را در اراک خیلی زود پیش بیندازد.

 

1683344

 

1683346

در این صحنه آلومینیومی‌ها معتقدند چون شهریار در موقعیت آفساید قرار داشته و روی توپ تاثیر داشته و تمرکز پورحمیدی را برهم زده، داور باید گل را مردود اعلام می کرد.

 

1683343

 

البته این گل بلافاصله با اعتراض اعضای تیم فوتبال آلومینیوم اراک مواجه شد و آنها معتقد بودند که شهریار مغانلو در میانه راه اگرچه روی توپ تاثیر نگذاشته ولی سبب به هم ریختن تمرکز پورحمیدی شده و چون در موقعیت آفساید قرار داشته، باید داور مسابقه این گل را مردود اعلام می‌کرد.

دیدگاه‌ها