کد خبر : 1804929 | 27 دی 1400 ساعت 14:20 | 28.1K بازدید | 18 دیدگاه

ادعای رسانه بلژیکی

هازارد به ته خط رسید؛ می‌خواهم از رئال بروم

ادن هازارد با اطمینان از اینکه در رئال برای او آینده ای نیست، قصد جدایی در همین زمستان را دارد.

هازارد به ته خط رسید؛ می‌خواهم از رئال بروم

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تا سه سال قبل و در دوران حضور در چلسی یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بود و تیم های بزرگی را خواهان جذب خود می دید. در نهایت و در تابستان سال 2019 مدیران رئال مادرید بعد از سال ها تلاش برای خرید ادن هازارد از چلسی به توافق دسته یافته و این ستاره بلژیکی را با سر و صدای فراوان جذب کردند.

 

 

1676633

 

اما ادن هازارد در همان بدو ورود به مادرید دچار افت عجیبی شد و حتی گوشه ای از درخشش گذشته خود را در باشگاه جدیدش تجربه نکرد. مصدومیت های متوالی و البته اضافه وزن باعث شده ادن هازارد به بازیکنی اغلب نیمکت نشین در رئال مادرید بدل شود. 

هازارد در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بارسا وارد زمین نشد و در فینال شب گذشته برابر بیلبائو هم شانسی برای حضور در میدان پیدا نکرد. چهره او در جشن قهرمانی رئال گویای همه چیز بود.

هازارد به وضوح از وضعیت فعلی خود ناراضی است و در بلژیک ادعا می کنند او قصد جدایی در انتقالات زمستانی را دارد.

 

 

1683364

 

 

طبق ادعای "VoetbalNieuws"، هازارد تصمیم خود برای جدایی از رئال در همین زمستان را گرفته و پس از اطمینان از اینکه زیر نظر کارلو آنچلوتی و در رقابت با رودریگو و وینسیوس شانسی برای بازی پیدا نخواهد کرد، به دنبال انتقال به تیمی دیگری است تا در سال جام جهانی بیش از این از شرایط بازی به دور نماند.

رئال مادرید با انتقال قرضی او مشکلی ندارد و البته اگر پیشنهاد مالی خوبی دریافت کند، او را به صورت دائمی واگذار خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها