کد خبر : 1804935 | 27 دی 1400 ساعت 14:55 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

شرایط خوب بود و به مرور بد شد

رجب زاده: امیدوارم قشقایی موفق باشد

سرمربی قشقایی که با این تیم قطع همکاری کرده معتقد است موفق شده به این تیم ارزش بدهد تا دیگر حرفی از سقوط آن ها در میان نباشد.

رجب زاده: امیدوارم قشقایی موفق باشد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده در ابتدای فصل هدایت قشقایی را برعهده گرفت و یک بار از این تیم جدا شد و مجددا برگشت اما در نهایت بازهم منجر به قطع همکاری شد.

وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اول فصل که به  باشگاه قشقایی آمدم شرایط خوب بود و توانستیم استارت خوبی بزنیم و مشکلات مالی نداشتیم و بچه ها به خوبی به دستورات تاکتیکی عمل می کردند و تمرکز داشتند و منجر به این شد که ما بازی های خیلی خوبی انجام دادیم و نتایج درخشان گرفتیم و تیم مان بالای جدول بود ولی متاسفانه در ادامه مشکلات مالی به ما ضربه زد و من تصمیم گرفتم استعفا دهم و دلیلش را هم در نامه‌ای که زدم اعلام کردم. عمده بحث مالی بود و همین موضوع باعث شده بازیکن روی کار تمرکز نداشته باشد.


وی در این باره ادامه داد: باشگاه در ابتدا با استعفا مخالفت کرد و قول دادند که بودجه ای تهیه کنند. نمی‌خواهم بگویم انجام نشد ولی آن چیزی که ایده آل من بود اتفاق نیفتاد. در ادامه مسائل فنی و بحث های تاکتیکی که مد نظرم بود انجام نشد و بچه ها از نظر  روحی افت کردند و باعث شد نتایج دلخواهمان را نگیریم و بعد از بازی با شهرداری آستارا من تصمیم گرفتم از تیم جدا شوم و جلسه‌ای که برگزار کردیم منتهی به این شد که با این تیم قطع همکاری کنم.


این سرمربی در مورد اینکه قشقایی یکی از گزینه‌های اصلی صعود بود ولی الان خیلی از صدر جدول فاصله گرفته عنوان کرد: در مورد قضیه مدعی بودن باید بگویم که ما با توجه به نتایج درخشانی که اول فصل گرفتیم و بالای جدول بودیم این توقع ایجاد شد که تیم باید صعود کند ولی سوال من اینجاست برای اینکه یک تیم به لیگ برتر صعود کند باید چه شرایط و امکاناتی داشته باشد؟ نمی‌خواهم بگویم امکانات ما خیلی خیلی ضعیف بود ولی باید این را در نظر بگیریم که ما مشکلات خیلی زیادی داشتیم و آن شرایطی که یک تیم باید داشته باشد تا به لیگ برتر صعود کند ما نداشتیم و قراری هم که بین ما و باشگاه گذاشته شده بود این بود که باشگاه قشقایی از تیمی که برای عدم سقوط می جنگد فاصله بگیرد و شخصیت پیدا کند و یک تیم جاندار و سخت کوش باشد تا تیم های دیگر به راحتی شکستش ندهند و خدا را شکر در این قضیه موفق بودیم. قطعا الان به این تیم به عنوان مدعی سقوط نگاه نخواهند کرد و این موفقیت بزرگی است که توانستیم به قشقایی شخصیت و ارزش بدهیم.


رجب زاده یادآور شد: در آخر از طرفداران تیم قشقایی تشکر می کنمو در این مدتی که در کنارشان حضور داشتم از این تیم حمایت کردند هرچند اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند و نشد که از کنار آنها بودن لذت ببریم ولی خیلی به من احترام گذاشتند. برایشان آرزوی موفقیت دارم و انشالله که تیم قشقایی موفق باشد و هوادارانشان از فوتبال و نتایجش لذت ببرند. تمام تلاشم این بود که به این تیم یک روح جدید ببخشم و محکم و جاندار باشد که خدا را شکر این اتفاق افتاده.

دیدگاه‌ها