کد خبر : 1804940 | 27 دی 1400 ساعت 15:36 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بن بست در مذاکرات تمدید سرجی روبرتو با بارسلونا

مدافع هافبک بارسلونا دیگر چیزی تا اتمام قراردادش باقی نمانده و مذاکرات تمدیدش هم به جایی نرسیده است.

بن بست در مذاکرات تمدید سرجی روبرتو با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، سرجی روبرتو هفته های بسیار بدی را پشت سر می گذارد. پس از مصدومیت شدید ماه گذشته و عمل جراحی که او را 4 ماه به دور از میادین نگاه خواهد داشت، وضعیت تمدید قرارداد این بازیکن نیز به بن بست خورده است.

 

 

1644251

 

 

سرجی، محصول آکادمی بارسلونا، جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم را از دست داده و در حالی که قراردادش در پایان فصل تمام می شود، ممکن است در نهایت مجبور به ترک بارسلونا شود.

تابستان گذشته پیشنهاد تمدید بارسلونا مورد انتظار او نبود. پیشنهادی با دستمزد پایین که از سوی سرجی رد شد. پیشنهاد دومی به وی ارائه نشد و طبق ادعای موندودپورتیوو، قرار است این هفته ملاقاتی بین ایجنت او و متئو آله‌مانی مدیر بخش فوتبال بارسا صورت بگیرد و در نهایت تصمیم نهایی برای ادامه همکاری یا جدایی گرفته خواهد شد.

 

 

1638613

 

 

بارسلونا روی موضع خود پافشاری می کند. تمدید با دستمزد پایین تر نسبت به گذشته و سرجی هم قراردادش در شان اعتبار خود می خواهد. از بخت بد سرجی، مصدومیت باعث شده تا از باشگاه های دیگر هم به او پیشنهادی نرسد. او خوشبین است ماه مارس و آوریل به میادین برگردد و با درخشش در ترکیب بارسا بتواند پیشنهاد مالی خوبی دریافت کند. فعلا شواهد حاکی از جدایی او در پایان فصل است مگر اتفاق خاصی رخ دهد و ورق را برگرداند.

 

دیدگاه‌ها