کد خبر : 1804949 | 27 دی 1400 ساعت 16:06 | 24.1K بازدید | 8 دیدگاه

حذف مجدد نفت در خرم‌آباد بعد از یکسال

خیبر 5 - نفت 1؛ ویسی صعود را تمرین کرد!

خیبر خرم آباد موفق شد جوان‌های کم نام و نشان صنعت را شکست دهد و همانند فصل گذشته با حذف کردن آبادانی‌ها در جام حذفی پیشروی کند.

خیبر 5 - نفت 1؛ ویسی صعود را تمرین کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌ خیبر خرم آباد و صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی در شرایطی برگزار شد که پیش از مسابقه احتمال لغو این مسابقه زیاد بود و با توجه به مشکلات مالی پیرامون این باشگاه و پرداخت نشدن قرارداد بازیکنان، شاگردان منصوریان تمرین و سفر به خرم آباد را تحریم کرده بودند.

 

با توجه به محرومیت‌های سنگینی که در قوانین برای تیم انصراف دهنده در نظر گرفته شده، باشگاه صنعت نفت تصمیم گرفت دست به دامن امیدهایش شود و آنها را برای دیدار جام حذفی راهی خرم آباد کند.

گل اول بازی را خیبری‌ها در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. در شرایطی که گلر جوان صنعت جهت توپ مهرداد قنبری را تشخیص داده بود، نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود. اما در یک اتفاق جالب امیدهای صنعت جسارت لازم برای حمله کردن را پیدا کردند و در دقیقه 40 شوت محکم یزدان کبیری‌نیا با اشتباه دروازه‌بان میزبان وارد دروازه شد.

 

در نیمه دوم اما خیبری‌ها تنها پس از پنج دقیقه روی سانتر قنبری از نقطه کرنر و ضربه سر حمید طاهری فرد دروازه بازیکنان جوان زردپوش را باز کردند‌. در ادامه نیز بازی یک طرفه ادامه پیدا کرد و دفع ناقص مدافع صنعت به پشت محوطه جریمه سبب شد تا امیررضا احمدی با شوتی محکم دروازه حریف را برای بار سوم باز کند.

 

1683377

 

1683468

 

 

اما این پایان ماجرا نبود و در دقیقه 83 پاسکاری‌های دقیق خرم آبادی‌ها سبب شد میلاد غریبی در محوطه جریمه صاحب توپ شود و با شوتی دقیق توپ را برای چهارمین بار درون دروازه امیدهای صنعت نفت جای دهد. در اوقات تلف شده نیز در شرایطی که آبادانی‌ها دوست داشتند سوت پایان به صدا در بیاید این فرزاد محمدی بود که توانست گل بزند و نام خود را در لیست گلزنان این بازی اضافه کند. این مسابقه در نهایت با نتیجه 5-1 به پایان رسید.

 

1683466

 

خیبر خرم آباد که با خوش شانسی خوبی مواجه شد توانست یک صعود بی دردسر را به مرحله یک چهارم نهایی تجربه کند. خرم آبادی‌ها سال گذشته تیم اصلی صنعت را حذف کردند و این بار با برخورد به این تیم بحران زده پیروزی خود را مقابل امیدهای این باشگاه تکرار کردند.

بدون شک ناراحت‌ترین افراد این روزهای فوتبال ایران هواداران صنعت نفت هستند که روزهای بد تیم‌شان را با بی تدبیری مسئولان این باشگاه نظاره‌گر هستند. اگر این اوضاع ادامه پیدا کند کوچ دسته جمعی بازیکمان این تیم و حتی سقوط زردپوشان آبادانی به لیگ یک نیز محتمل است.

 

1683467

دیدگاه‌ها