کد خبر : 1805039 | 27 دی 1400 ساعت 20:00 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر نگران آمار عجیب مهاجم بوسنیایی نیست

به نظر می‌رسد که اینتر نگران روند ناامیدکننده ادین ژکو در گلزنی نیست.

اینتر نگران آمار عجیب مهاجم بوسنیایی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ادین ژکو، شروع فوق العاده ای را در این فصل از رقابت‌های سری آ تجربه کرده و در 10 بازی ابتدایی خود برای تیم جدیدش یعنی اینتر موفق شد 7 گل به ثمر برساند. او همچنین در شش بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه گل برای نراتزوری به ثمر رساند.

 

با این حال، مهاجم سابق رم در 12 بازی اخیر سری آ تنها یک گل به ثمر رسانده و 420 دقیقه را بدون گل سپری کرده است. از قضا، آخرین باری که او موفق به گلزنی شد، برابر تیم سابقش رم در برد خارج از خانه 3-0 در چهار دسامبر بود.

 

 

1683500

 

 

از طرفی شب گذشته اینتر در یک بازی دشوار مقابل آتالانتا قرار گرفت و نهایتاً با تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد. ادین ژکو در ترکیب اصلی تیم سیمونه اینزاگی حضور داشت اما نه تنها نتوانست گلی به ثمر رساند بلکه چند موقعیت بسیار خوب را هم از دست داد.

 

با این حال به نظر می‌رسد که اینتر خیلی نگران آمار ناامیدکننده این ستاره بوسنیایی نیست چرا که فاریس، دستیار سیمونه اینزاگی بعد از بازی دیشب گفت: "ژکو مهاجم بزرگی است و بخش هجومی ما در سطح بالایی قرار دارد. شاید ادین خوش شانس نبود.  او مهاجمی است که حمله و هافبک را به هم پیوند می دهد و به تیم کمک می کند."

دیدگاه‌ها