کد خبر : 1805049 | 27 دی 1400 ساعت 20:36 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

او یک بازیکن کلیدی برای ماست

توخل: لوکاکو؟ نباید ۱۰ بازیکن به یک نفر خدمت کنند

توماس توخل، سرمربی چلسی، به سوالی پیرامون روملو لوکاکو واکنش جالبی نشان داد.

توخل: لوکاکو؟ نباید ۱۰ بازیکن به یک نفر خدمت کنند

به گزارش "ورزش سه"، شاید هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که بعد از انتقال به چلسی در تابستان اخیر وضعیت روملو لوکاکو به اینجا برسد. از مصاحبه علیه سرمربی و ابراز دلتنگی برای اینتر گرفته تا عذرخواهی، بازگشت به ترکیب آبی ها و در آخر مورد انتقاد قرار گرفتن توسط توماس توخل بعد از عملکرد ضعیف مقابل منچستر سیتی.

 

چلسی فردا شب در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون خواهد رفت و توماس توخل پیش از این مسابقه در واکنش به سوالی پیرامون روملو لوکاکو گفت: "ما هر کاری برای کمک به او انجام می‌دهیم. من فکر می کنم این سوال اشتباهی است زیرا روی یک بازیکن تمرکز می کند.  او یک بازیکن کلیدی است و ما می‌خواهیم همچنان اینگونه باشد اما به طور کلی این رویکرد اشتباهی است.

 

 

1679905

 

 

این کاری است که ما برای هر بازیکنی انجام می دهیم.  این یک ورزش تیمی است و این نیست که 10 بازیکن به یک نفر خدمت کنند. اگر این گونه باشد این چلسی و فوتبال نیست. هر بازیکنی در زمین حضور دارد تا به تیم  خدمت کند. این بالاترین اصل محسوب می‌شود و هیچ تغییری نمی‌کند."

 

توخل در مورد اینکه آیا چلسی انتظار بیشتری از روملو لوکاکو داشته یا خیر نیز گفت: "ما از تمام فاز هجومی خود  در بازی گذشته انتظار بیشتری داشتیم. لوکاکو در مولفه های تاکتیکی ما گنجانده شده است. او یک بازیکن کلیدی است، بنابراین همیشه فشار وجود خواهد داشت اما نه بیشتر از فشاری که به خودش وارد می کند. ما باید ترکیبی بین همه انتظارات، فشار و آرامش کافی پیدا کنیم تا بهترین بازی خود را انجام دهیم."

 

 

1682829

دیدگاه‌ها