کد خبر : 1805053 | 27 دی 1400 ساعت 20:56 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

آلگری: قهرمانی در کوپا هدف یوونتوس است

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس قهرمانی در کوپا ایتالیا را هدف تیمش در فصل جاری خواند.

آلگری: قهرمانی در کوپا هدف یوونتوس است

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری فردا شب در رقابت های کوپا ایتالیا و در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم سمپدوریا است و برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده تقابل ساسولو و کالیاری خواهد رفت. مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس در نشست خبری این دیدار شرایط خط دفاعی تیمش را دشوار توصیف کرده و البته مدعی شد آنها کوپا ایتالیا را در این فصل بسیار جدی می گیرند.

 

مکس آلگری گفت: "ما باید برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی تلاش کنیم، زیرا موفقیت در این تورنمنت هدف فصل یوونتوس است. بازی سختی پیش روی ما خواهد بود. البته اگر با سبک خاصی کار کنیم شاید جریان مسابقه آسان باشد، اما در غیر این صورت شرایط پیچیده تر خواهد شد.

 

1667033

 

کوپا ایتالیا انگار در ابتدا برای هیچ کس مهم نیست، اما وقتی بازی های مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی آغاز می شود همه به دنبال قهرمانی می آیند، اما این تورنمنت باید از فردا برای یوونتوس حائز اهمیت باشد. آنها بازیکنان باکیفیتی در خط حمله مانند فابیو کوالیارلا، گابیادینی و کاپوتو که مهره های خوب و بسیار خطرناکی هستند در اختیار دارند، بنابراین ما باید در قالب یک تیم در زمین در فاز دفاعی خوب عمل کنیم.

 

از آنجایی که ما فقط یک مدافع میانی تخصصی در اختیار داریم، بازیکنان در این دیدار باید به یکدیگر کمک کنند. ماتیس دی لیخت به دلیل محرومیت در این دیدار غایب بوده، جورجو کیه لینی نیمه آماده است و لئوناردو بونوچی نیز مهیای حضور در ترکیب نیست.

 

سمپدوریا سرمربی خود را تغییر داده، بنابراین ما باید بیشتر مراقب باشیم. ما بازی‌های نزدیک و فشرده‌ای داشته ایم و باید در آخرین روز این برنامه با تمام توان تلاش کنیم. زیرا در ادامه پنج روز فرصت داریم تا برای بازی مقابل میلان در استادیوم سن سیرو آماده شویم."

دیدگاه‌ها