کد خبر : 1805082 | 27 دی 1400 ساعت 23:07 | 10.8K بازدید | 6 دیدگاه

میلان 1 – 2 اسپتزیا؛ از لغزش همشهری استفاده نکردند!

میلان در هفته توقف اینتر، در خانه خود و در شبی عجیب 1-2 مغلوب اسپتزیا شد.

میلان 1 – 2 اسپتزیا؛ از لغزش همشهری استفاده نکردند!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری امشب و در شرایطی که فرصت های خوبی از جمله یک پنالتی را از دست داد، با گل دقیقه 96 مغلوب اسپتزیا شده و نتوانست از تساوی اینتر استفاده کند.

میلان بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با حرکت تکنیکی و چرخش تماشایی رافائل لیائو می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او را پروودل با عکس العملی تماشایی مهار کرد.

 

1683590

 

در دقیقه 24 این بار رافائل لیائو بعد از یک و دو با سائلماکرز صاحب بخت بسیار خوبی برای زدن گل اول روسونری شد، اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه اسپتزیا به بیرون رفت.

اما در اواخر نیمه اول داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود میلان اعلام کرد و تئو هرناندز پشت توپ قرار گرفت. اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و پروودل به خوبی پنالتی این بازیکن را مهار کرد تا بهترین فرصت میلان از دست برود.

اما در اوقات اضافی بالاخره میلان به گل اول دست یافت. رافائل لیائو از اواسط زمین اسپتزیا در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای چیپ و تماشایی موفق شد دروازه حریف را باز کند تا روسونری در نهایت با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

میلان نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 زلاتان در محوطه صاحب فرصت شد و می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او راهی به دروازه اسپتزیا پیدا نکرد.

 

1683588

 

اما بر خلاف جریان بازی این اسپتزیا بود که در دقیقه 64 به گل تساوی دست یافت. ورده از سمت چپ حرکت کرده و ارسالی دقیق و زمینی به داخل محوطه جریمه میلان داشت تا کوین آگودلو به راحتی دروازه این تیم را باز کند.
دقایقی بعد و روی ارسال تئو هرناندز بود که مسیاس از زاویه ای دشوار فرصت داشت دروازه اسپتزیا را باز کند، اما ضربه سر او دقیق نبود و راهی بیرون زمین شد.

اما در حالی که به نظر می رسید این دیدار با نتیجه تساوی به اتمام می رسد، دروازه میلان در دقیقه 96 باز شد. روی ارسال عرضی کوالنکو، گیاسی در سمت راست محوطه تک به تک شده و با باز کردن دروازه میلان، برتری تیمش را قطعی ساخت.

دیدگاه‌ها