کد خبر : 1805104 | 28 دی 1400 ساعت 09:15 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: داور از بازیکنان میلان عذرخواهی کرد

استفانو پیولی، سرمربی میلان، مدعی شد که داور دیدار برابر اسپتزیا پس از بازی از بازیکنان تیمش عذرخواهی کرده است.

پیولی: داور از بازیکنان میلان عذرخواهی کرد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ ایتالیا میزبان اسپتزیا بود و در نهایت با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

میلان موفق شده بود در دقایق پایانی بازی گلی را وارد دروازه حریف کند که از سوی داور این دیدار به اشتباه مردود اعلام شد.

این تصمیم داور خشم بازیکنان میلان را به همراه داشت که به شدت به این اتفاق اعتراض کردند و خیلی طول نکشید که پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی گلی را از تیم مهمان دریافت کرده و مجبور به قبول شکست شدند.

پیولی پس از پایان بازی به DAZN گفت:« من سعی کردم بازیکنانم را آرام کنم اما گلی که از اسپتزیا دریافت کردیم گواهی بر این است که موفق نبودم. ما می‌دانیم که این بی‌عدالتی بود. ما باید خودمان را مقصر بدانیم اما مسئولیت این شکست به صورت مشترک بر گردن ما و داوری است. او حتی از بازیکنان عذرخواهی کرد.»

 

1669938

 

این مربی ایتالیایی در ادامه درباره اتفاقات رخ داده در این بازی اضافه کرد:« شاید این یک اشتباه نبود. باعث تاسف است. به هرحال، ما باید گل‌های بیشتری را در نیمه اول به ثمر می‌رساندیم. شب بدی را پشت سر گذاشتیم و حالا باید درصدد جبران اتفاقی که افتاده باشیم.»

او درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:« ما می‌توانیم برنده این دیدار باشیم اما باختیم و قبول این شکست سنگین است. ما می‌دانستیم که شانس خوبی داریم، گل لیائو باید به ما اعتماد به نفس می‌داد. ما نتوانستیم بردی را به دست بیاوریم که با تمام وجود خواستار به دست آوردنش بودیم اما هنوز راهی طولانی تا پایان این فصل باقی مانده است.»

پیولی همچنین درباره تاثیرات این دیدار روی بازی‌های بعدی گفت:« ما امروز شایسته شکست نبودیم. اشتباه ما این بود که گل مساوی را دریافت کردیم. اینجا جایی است که باید در آن پیشرفت کنیم. این بازی انگیزه بسیاری برای دیدارهای بعدی به ما داد.»

دیدگاه‌ها