کد خبر : 1805114 | 28 دی 1400 ساعت 09:51 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسین‌خانی روزی ده ساعت کار می‌کند 

آوخ: فولادیها دنبال به هم زدن تمرکز من بودند

بازیکن مس کرمان معتقد است فولادیها قصد برهم زدن تمرکز او را قبل از زدن ضربه پنالتی داشتند.

آوخ: فولادیها دنبال به هم زدن تمرکز من بودند 

به گزارش ورزش سه، مس کرمان در ضربات پنالتی فولاد خوزستان را حذف و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد مهرداد آوخ در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود اما بچه ها خوب کار کردند و جنگیدند و ما هم طبق صحبت‌های سرمربی تیم عمل کردیم و صعود خوبی داشتیم.


وی در مورد گلی که در ضربات پنالتی به ثمر رساند ادامه داد: همانطور که مشاهده کردید قبل از زدن ضربه پنالتی توسط من وقفه‌ای ایجاد شد و قصد داشتند تمرکز من را به هم بزنند ولی تشخیص آن لحظه من این بود که وسط بزنم زیرا گلر را دیدم که زود پرید و خدا را شکر توپم تبدیل به گل شد.


بازیکن مس در مورد اینکه آیا در هفته گذشته روی زدن ضربات پنالتی تمرین کرده بودند یا خیر گفت: برای ضربات پنالتی به آن صورت تمرینی  نداشتیم اما دو سه تا از بچه ها تمرین کرده بودند که اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شد آمادگی‌اش را داشته باشیم.


آوخ که سال گذشته در مس رفسنجان توپ می زد در مورد شرایط خوب تیم های استان کرمان عنوان کرد: هم مس رفسنجان تیم خوبی است و فوق العاده نتیجه گرفته و هم مس کرمان همیشه خوب بوده و از تیمهای باشخصیت لیگ هستند و امسال شرایط خیلی خوب را فراهم کردند. از رأس کار که آقای سعد محمدی هستند و همچنین آقای کهندل مدیرعامل محترم مان و همچنین آقای حسین خانی که باور کنید روزی ۱۰ ساعت کار می‌کند و تمام تمرکزش روی تیم است. تیم خیلی خوبی داریم و همه رفیق هستیم.


وی در مورد حواشی بازی همانند انتقادات زیاد مبنی بر حضور هواداران و حسین خانی گفت: آقای حسین خانی از همان اول بالا بود چرا نگفتند از همان ابتدا برود و تا دیدند شرایط بد است اعتراض کردند و چیزی هم تحت عنوان تماشاگر وجود نداشت و افرادی که روی سکو حضور داشتند  مسئولان فنی بودند نورافکن و نظافت را برعهده داشتند.


آوخ در مورد اینکه به لیگ برتر صعود می‌کنند یا خیر گفت: همانطور که می‌دانید برنامه ما برای صعود به لیگ برتر دو ساله است و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و بازی به بازی پیش می رویم و هرچه خدا بخواهد همان می شود.

دیدگاه‌ها