کد خبر : 1805118 | 28 دی 1400 ساعت 10:10 | 5.1K بازدید | 2 دیدگاه

مسئولان آبادان به نفت آبادان کمک کنند 

غریبی: صعود به لیگ برتر برای خیبر مهمترین هدف است

مهاجم خیبر خرم آباد که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد با گلزنی در جام حذفی نامش را دوباره بر سر زبان ها انداخت.

غریبی: صعود به لیگ برتر برای خیبر مهمترین هدف است

به گزارش ورزش سه، خیبر خرم‌آباد با نتیجه پنج بر یک صنعت نفت آبادان را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد میلاد غریبی در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه ها هم زحمت کشیدند چ خدا کمک کرد و بازی را خیلی خوب بردیم آنها هم با تیم امید هایشان بودند ولی خیلی زحمت کشیدند. تیم ما هم خیلی خوب است و از این مرحله عبور کردیم و انشالله باید ببینیم مرحله بعدی به چه شکل است؟


او در مورد گلی که در این دیدار به ثمر رساند ادامه داد: چیز خاصی نبود. احسان جودکی  پاس داد و توپ درون دروازه حریف جای گرفت.


مهاجم خیبر در مورد نبود ویسی کنار خط گفت:  او مربی با دانشی است و تیم را به خوبی جمع کرده و نتایج خیلی خوبی به همراه او گرفتیم. انشاالله که در آینده هم این تیم موفق باشد و در نهایت صعود کنیم.


غریبی در مورد شرایط خیبر خرم آباد در لیگ دسته یک آزادگان عنوان کرد: تیم ما مدعی اصلی صعود کردن است و در هفته های اخیر نیز سه برد پشت سر هم آورده و شرایط خیلی خوبی داریم. بچه ها با انگیزه هستند و هدف ما صعود کردن است. بازیهای لیگ بسیار برای ما مهمتر است . مهره های بسیار خوبی داریم و  انشاالله خدا کمک کند تا بتوانیم صعود کنیم.

 

1439214


مهاجم خیبر که سابقه زیادی در لیگ برتر از جمله حضور در تیم‌های پرسپولیس، پدیده و غیره دارد در مورد اینکه به نظرش می تواند بعد از ۴ سال حضور در لیگ یک دوباره با خیبر به لیگ برتر برگردد یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: صد درصد هدف ما صعود است ولی اتفاقات آینده را نمی توان پیش بینی کرد ولی دوست داریم صعود کنیم.


غریبی یادآور شد: صنعت نفت آبادان بسیار تیم ریشه داری است و حیف است این تیم الان این مشکلات را دارد و امیدوارم مسئولان آبادان هم به این تیم کمک کنند. آقای منصوریان هم بالا سر این تیم آمده و ۱۵ هفته است که بچه های صنعت هیچ پولی نگرفتند و به نظرم این تیم بازیکنان بسیار مرد و با غیرتی دارد و واقعاً آبادانی ها باید قدردان این بازیکنان باشند. امیدوارم مشکلات این تیم هرچه زودتر برطرف شود تا هوادارانشان از نگرانی در بیایند.

دیدگاه‌ها