کد خبر : 1805129 | 28 دی 1400 ساعت 10:36 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

چالش انتخاب از میان توسلی، آخوندی و مهدی‌پور؛

رقابت فشرده 3 گلر آماده فوتسال ملی زنان (عکس)

فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان کار دشواری برای انتخاب سنگربان شماره یک در کافا دارد.

به گزارش "ورزش سه" در فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتسال زنان برای حضور در تورنمنت کافا 2022، نام 3 دروازه‌بان به چشم می‌خورد؛ فرزانه توسلی، اعظم آخوندی و طاهره مهدی‌پور. سه دروازه‌بان نام‌آشنایی که تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا و قهرمانی همراه تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارند.

 

توسلی که به تازگی توانسته کاندیدای برترین سنگربان فوتسال زنان جهان در سال 2021 شود، با شکست دادن ویروس کرونا، با انگیزه و انرژی خاصی به تمرینات ملی بازگشته و امیدوار است در تورنمنت کافا بتواند بدرخشد.

 

1683640

 

در کنار او، اعظم آخوندی 35 ساله که باتجربه‌ترین بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال زنان است، بعد از حدود 3 سال دوباره توانسته پیراهن تیم ملی را به دست آورد و انگیزه زیادی برای درخشش در تورنمنت کافا دارد.

 

1683639

 

در کنار این دو دروازه‌بان باتجربه، طاهره مهدی‌پور سنگربان خوزستانی و 25 ساله هم حضور دارد که علی‌رغم اختلاف سنی با رقبایش، طعم شیرین قهرمانی در جام ملت‌ها را همراه تیم ملی چشیده و حالا به دنبال قهرمانی در تورنمنت آسیای مرکزی است.

 

1683638

 

باید دید فروزان سلیمانی برای مصاف با تیم‌های قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان به کدامیک از آن‌ها میدان خواهد داد؛ ضمن آن‌که توسلی در کنار این‌که شماره یک تیم ملی به شمار می‌رود، با حذف نام نسیمه غلامی، وظیفه کاپیتانی تیم ملی را هم در تورنمنت کافا برعهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها