کد خبر : 1805160 | 28 دی 1400 ساعت 12:08 | 12.9K بازدید | 8 دیدگاه

در پنالتی زدن هم دنبال کار سختم

سینک: نویدکیا راست می‌گوید، تیمش عالی است

امید سینک آخرین پنالتی دیدار حساس آلومینیوم مقابل سپاهان را وارد دروازه حجت صدقی کرد.

سینک: نویدکیا راست می‌گوید، تیمش عالی است

به گزارش ورزش سه، این وینگر سریع دو ملیتی که دیروز در صعود آلومینیوم با این پنالتی سهم خاص خود را گرفت در‌ گفتگو با خبرنگار ما به تمجید از نمایش تیم محرم نویدکیا می‌پردازد. 

 

سینک در ابتدا در خصوص این بازی می‌گوید: بازی خوبی بود. من فکر می‌کنم تقریبا شبیه بازی لیگ بود که چند روز پیش با سپاهان داشتیم. در این دو بازی که با سپاهان بازی کردیم اگر آنالیز هم‌ کنند ما سر تر بودیم. درست است که یکی دو شوت زدند و موقعیت گل برایشان حساب شد اما از لحاظ تیمی یا تاکتیکی یا کار گروهی و دوندگی تیم ما در این دو بازی سر تر بود.

خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم و بهترین شیرینی بود که می‌توانستیم به مردم استان مرکزی و مردم اراک بدهیم.

 

سینک که پنالتی ششم تیمش را مقابل سپاهان به گل تبدیل کرده بود، در پاسخ به این سوال که از نظر ذهنی آماده پنالتی ششم بود، عنوان کرد: من از نظر ذهنی خودم را برای پنالتی پنجم آماده کرده بودم و فکر می‌کردم پنالتی پنجم را می‌زنم و همیشه هم در‌ پنالتی زدن سخت ترین را انتخاب می‌کنم چون انقدر اعتماد به نفس آن را دارم ولی می‌دانستم یک کار بزرگ می‌کنم و خدا را شکر به اینجا ختم شد.

 از این خوشحالم که آلومینیوم یک تیم قابل احترام شده و تمام اصحاب رسانه و تیم های بزرگی که همیشه جام می‌آوردند و تیم های پر طرفدار لیگ همه می‌دانند آلومینیوم هم در لیگ و هم در جام حذفی قابل احترام است و همه باید به آن احترام بگذارند.

 

1683516

 

او در واکنش به اظهارات نویدکیا که گفته بود تیم سپاهان بیشتر از همه تیم هایی که به اراک آمدند به آلومینیوم فشار آورد، بیان کرد: سپاهان تیم قابل احترامی است و به نظر‌ من بودجه تیم ما شاید نصف بودجه تیم آنها هم نشود. قطعا هر تیمی که اینهمه بازیکن و ستاره داشته باشد و خیلی هم بازیکن ملی پوش دارد، یک جاهایی می‌تواند به تیم حریف فشار بیاورد و حتی در بازی های سپاهان با استقلال و پرسپولیس، سپاهان می‌تواند از لحاظ مالکیت و موقعیتی از آن‌ها بالا تر باشد. من بازی سپاهان با پرسپولیس را دیدم خدایی خیلی خوب بازی کردند و حق سپاهان بود ببرد ولی بازی را باخت.

 

بازیکن با تجربه آلومینیوم در پایان گفت: دیگر به فوتبال بازی کردن امتیاز نمی‌دهند. هر تیمی که روی تمام دقایق بازی اش برنامه داشته باشد موفق تر است. تیم سپاهان و آقای نویدکیا که من شخصا دوستشان دارم، واقعا فوتبال خوبی را در تمام بازی ها، بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها