کد خبر : 1805165 | 28 دی 1400 ساعت 12:38 | 3.8K بازدید | 3 دیدگاه

آن‌ها به لحاظ رنکینگ فیفا ضعیف‌ترین تیم گروهند اما ...

دنربی: امیدوارم حریف خط دفاع فوتبال زنان ایران شویم

سرمربی تیم ملی هند در کنفرانس خبری پیش از بازی با ایران، به تمجید از عملکرد مدافعان تیم ملی پرداخت.

دنربی: امیدوارم حریف خط دفاع فوتبال زنان ایران شویم

به گزارش "ورزش سه" براساس پروتکل برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2022، مقرر شد تا پیش از هر بازی، کنفرانس خبری مشترکاً با حضور 4 سرمربی تیم‌های حاضر در یک گروه برگزار شود و رسانه‌ها به صورت غیر حضوری در این کنفرانس حاضر بوده و سوالات خود را مطرح کنند.

 

در فاصله 2 روز تا مسابقه حساس تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و هند، توماس دنربی سرمربی باتجربه هندی‌ها در کنار آشالاتا دیوی کاپیتان این تیم در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد.

دنربی با اشاره به اهمیت دیدار با ایران گفت: بازی مقابل ایران برای هند در تلاش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسیار مهم است؛ آن‌ها به لحاظ رنکینگ فیفا پایین‌ترین تیم گروه هستند و در جایگاه هفتادم حضور دارند در شرایطی که هند 55 است.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان درباره اهداف تیمش در این دوره توضیح داد: هدف اول ما رسیدن به یک چهارم نهایی است، فکر می کنیم شانس رسیدن به این مرحله را داریم؛ تقابل با ایران یک بازی واقعا سخت برای ما خواهد بود. ما آنها را از طریق ویدئوها دنبال کرده‌ایم و آنها واقعا یک تیم جنگنده هستند.

 

توماس دنربی با تمجید از خط دفاعی ایران گفت: آن‌ها دفاع قوی دارند، ایرانی‌ها به خوبی در اطراف محوطه جریمه خود دفاع می‌کنند و گلزنی برای ما یک چالش خواهد بود؛ بازی با ایران، بازی آسانی نخواهد بود. امیدواریم با یک نمایش خوب، خلاقانه و تیمی بتوانیم خط دفاعی ایران را بشکنیم. ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند موقعیت ایجاد کنند و گل بزنند و ما باید در تمام طول مسابقه خوب باشیم.

دنربی ادامه داد: پیروزی مقابل ایران به هند فرصت بزرگی برای صعود به مرحله حذفی یعنی یک چهارم نهایی می‌دهد؛ حضور در مرحله یک چهارم نهایی، حداقل حضور در پلی‌آف بین قاره‌ای را برای جام جهانی فوتبال 2023 استرالیا و نیوزلند تضمین می‌کند.

 

سرمربی تیم فوتبال زنان در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: بدیهی است که این یک چالش بزرگ برای ما است، اما یک فرصت بسیار بزرگ هم است؛ اگر به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنیم، شانسی برای صعود به جام جهانی فوتبال در سال آینده خواهیم داشت و این برای فوتبال هند بسیار مهم و بزرگ خواهد بود.

آشالاتا دیوی کاپیتان تیم فوتبال زنان هند هم کوتاه در نشست خبری امروز صحبت کرد و گفت: امیدواریم جام ملت های آسیا که در هند برگزار می شود، رونق زیادی به فوتبال بانوان کشورمان بدهد.

دیدگاه‌ها