کد خبر : 1805174 | 28 دی 1400 ساعت 13:04 | 53.1K بازدید | 50 دیدگاه

18، 19 یا 20 بهمن

پیکان- استقلال چه زمانی برگزار می‌شود؟

دیدار پیکان و استقلال به احتمال فراوان قبل از شروع نیم فصل دوم برگزار خواهد شد.

پیکان- استقلال چه زمانی برگزار می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، لغو دیدار پیکان و استقلال در رقابت های جام حذفی باعث شد تا سازمان لیگ فوتبال هم به مشکلاتی بربخورد. با توجه به پر بودن تقویم مسابقات داخلی فوتبال سازمان لیگ حالا باید فضایی را برای برگزاری این مسابقه پیدا کند.


پیش از این به باشگاه ها ابلاغ شده بود که دیدارهای لیگ برتر بعد از برگزاری هفته شانزدهم تعطیل خواهد شد و تیم ها چند روزی در زمان برگزاری بازی های تیم ملی استراحت خواهند کرد.


این در شرایطی است که قرار شده مسابقات لیگ برتر از 23 بهمن از سر گرفته شود و حالا سازمان لیگ برتر برای جا دادن دیدار پیکان و استقلال چاره ای جز قرار دادن این مسابقه در زمانی قبل از شروع دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر نخواهد داشت.


با توجه به صحبت هایی که امروز امیرحسین روشنک مسئول برگزاری جام حذفی در سازمان لیگ انجام داد،‌به نظر می‌رسد بین تاریخ های 18 تا 20 بهمن ماه و در زمانی که تیم های دیگر لیگ برتر در استراحت هستند و فقط پرسپولیس و فولاد سوپرجام را برگزار می‌کنند این بازی نیز انجام شود.


این در حالی است که اگر دیدار استقلال و هوادار تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر هم لغو شود،‌ ممکن است شرایط تغییر کند. آن وقت سازمان لیگ مشکلات جدی تری برای برنامه ریزی بازی ها خواهد داشت و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها