کد خبر : 1805178 | 28 دی 1400 ساعت 13:22 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

عبدی، ستاره همیشگی زمین فولادشهر (عکس)

مهدی عبدی یک بار دیگر در فولادشهر درخشید تا چهره ویژه این ورزشگاه قدیمی اصفهان لقب بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته مهدی عبدی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و در حالی که تیم یحیی گل‌محمدی در آستانه از دست دادن دو امتیاز در خاک رقیب اصلی خود بود، روی یک ارسال از جناح راست با ضربه سر دیدنی موفق شد دروازه ذوب آهن را باز کند و پرسپولیس را به سه امتیاز حساس بازی با ذوب آهن برساند.

 

او در بازی با ذوب آهن نیز در حالی به عنوان مهاجم اصلی سرخپوشان وارد زمین شد که باتوجه به آسیب دیدگی عیسی آل کثیر از ناحیه رباط صلیبی، هواداران پرسپولیس نگرانی زیادی از بابت خط حمله خود داشتند اما عبدی به خوبی نشان داد که می‌تواد مشکلات خط حمله قرمزها را مرتفع کند.

عبدی در نیمه دوم روی ارسال احسان پهلوان به زیبایی توپ را به گوشه دروازه حبیب فرعباسی فرستاد و اختلاف را به عدد دو رساند. دقایقی بعد نیز روی حرکتی زیبا که خود عبدی هم در آن نقش داشت، از مقابل دروازه گل بعدی را به ثمر رساند تا برای آقای گلی در جام حذفی نیز خود را مطرح کند.

 

 

 

 

نکته جالب اینکه عبدی در بازی قبلی عملکرد چندان خوبی نداشت اما حالا درخشش برابر ذوب آهن باعث شده تا جایگاه در ترکیب برای دو بازی متوالی با فولاد هم تضمین شود؛ دو دیداری که برای یحیی گل‌محمدی اهمیت زیادی دارد.

 

دیدگاه‌ها