کد خبر : 1805208 | 28 دی 1400 ساعت 15:38 | 48.7K بازدید | 11 دیدگاه

جراحی ممنوع

مخالفت سران رئال با تصمیم عجیب ادن هازارد!

خبرنگار بلژیکی نزدیک به ادن هازارد مدعی شد که این بازیکن همچنان از ناحیه مچ پا احساس درد می کند و قصد جراحی دارد.

مخالفت سران رئال با تصمیم عجیب ادن هازارد!

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد روندی منفی را در رئال ادامه می دهد و هنوز نتوانسته سر راست کند. از سال 2019 که برای جذب او 100 + 30 میلیون یورو هزینه شد، هازارد تنها دو ماه خوب داشت و پس از مصدومیت شدید در بازی برابر پی اس جی دیگر نتوانست به روزهای خوب خود برگردد.

 

 

1683740

 

 

او دو سال اسف بار با زیدان داشت و این مسیر با کارلو آنچلوتی نیز ادامه داشته تا جایی که طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، او در فهرست فروش تابستانی باشگاه قرار دارد.

هازارد در هیچ‌کدام از دو بازی رئال در سوپرکاپ حضور نداشت و در جشن قهرمانی تیمش نیز چهره ای افسرده داشت. هازارد همراه با لوکا یوویچ تنها بازیکنانی هستند که هنوز هیچ واکنشی در صفحات اجتماعی خود به قهرمانی رئال در سوپرکاپ نشان نداده اند.

 

 

1683739

 

 

ساشا تاوولیری خبرنگار بلژیکی نشریه اکیپ شب گذشته در مصاحبه با ال چیرینگیتو ادعای جالبی مطرح کرد. اینکه هازارد تصمیم گرفته همین زمستان مچ پایش را در اختیار جراحان قرار دهد تا بلکه یک بار برای همیشه مصدومیت مزمنش بهبود پیدا کند اما تیم پزشکی رئال با این تصمیم موافق نیست.

سران رئال نیز معتقدند هازارد می تواند در نیم فصل دوم رضایت کارلتو را جلب کند و با درخشش در شش ماه پیش رو بتواند قیمت خود را در بازار بالاتر ببرد. باشگاه مادریدی خوشبین است که ستاره بلژیکی را تابستان با رقمی نزدیک به 50 میلیون یورو به فروش برساند و بخشی از آن را برای جذب ارلینگ هالند هزینه کند. باید دید در نهایت هازارد حرف خود را به کرسی خواهد نشاند یا مسئولان رئال.

 

دیدگاه‌ها