کد خبر : 1805211 | 28 دی 1400 ساعت 18:15 | 37.5K بازدید | 20 دیدگاه

ادعای برنامه اسپورت 3 کاتالونیا

ناامید از موراتا، بارسا دست به دامان مهاجمی گمنام

اگر انتقال آلوارو موراتا به بارسا منتفی شود، بارسا برای جذب مهاجم الچه اقدام خواهد کرد.

ناامید از موراتا، بارسا دست به دامان مهاجمی گمنام

به گزارش "ورزش سه"، از آلوارو موراتا به عنوان گزینه جدی بارسا برای تقویت خط حمله در زمستان نام برده می شود ولی شرایط کمی پیچیده است و در ایتالیا معتقدند یوونتوس تا زمانی که جانشینی برای موراتا جذب نکند، اجازه جدایی وی را صادر نخواهد کرد. 

 

 

1683754

 

 

 ژاوی اما به سران بارسلونا تاکید کرده که تمام تلاش‌شان را برای جذب ستاره اسپانیایی در زمستان انجام دهند. بلوگرانا در نوک خط حمله خود احساس ضعف می کند و در این راستا ژاوی جذب آلوارو موراتا را برای حل این مشکل بسیار مناسب می‌داند.

در یکی دو روز گذشته امیدها در کاتالونیا برای جذب آلوارو موراتا کمرنگ‌تر شده و تیم مدیریت ورزشی باشگاه در حال بررسی گزینه های دیگر است تا اگر در نهایت انتقال موراتا غیرممکن شود، بتوانند یک بازیکن دیگر را جذب کنند.

 

 

1683752

 

 

طبق ادعای برنامه اسپورت3، گزینه جدید بارسا برای تقویت خط حمله، "لوکاس بویه"، مهاجم باشگاه الچه است. این مهاجم آرژانتینی که پیش از این برای تورینو بازی می کرد، دومین فصل خود را در الچه پشت سر می گذارد و بند خرید دائمی او تابستان توسط باشگاه اسپانیایی فعال شد.

بویه در 52 بازی برای الچه توانسته 14 گل به ثمر برساند. فصل جاری او زننده 6 گل بوده و یک پاس گل نیز در 16 بازی داده است. آخرین گل او چند روز پیش برابر ویارئال بود و با همین گل تیمش برنده بازی شد. او سال 2018 نیز مقطعی کوتاه برای سلتا بازی کرد ولی در 13 بازی موفق به ثبت گل نشد. 

 

 

دیدگاه‌ها