کد خبر : 1805215 | 28 دی 1400 ساعت 15:30 | 75.5K بازدید | 19 دیدگاه

دلداری زلاتان به داور گریان بازی میلان- اسپتزیا

داور بازی شب گذشته میلان و اسپتزیا یکی از تلخ ترین شب های زندگی خود را پشت سر گذاشت.

دلداری زلاتان به داور گریان بازی میلان- اسپتزیا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مارکو سرا، داور بازی شب گذشته دو تیم میلان و اسپتزیا گل دقیقه 92 جونیور مسیاس را به اشتباه قبول نکرد، از بازیکنان روسونری معذرت خواست. در واقع داور با عجله یک ضربه ایستگاهی برای میلان اعلام کرد، در حالی که می توانست آوانتاژ بدهد تا این تیم گل برتری را به ثمر برساند. ماجرا وقتی برای مارکو سرا تلخ‌تر شد که چند دقیقه بعد اسپتزیا گل پیروزی بخش را هم به ثمر رساند.

در همین راستا نشریات ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، کوریره دلو اسپورت و کوریره دلا سرا گزارش جالبی را منتشر کرده و مدعی شده اند که این داور بعد از اشتباه عجیبی که مرتکب شده گریه کرده و این فوق ستاره سوئدی میلان یعنی زلاتان بوده که به او دلداری داده و تاکید کرده که اشتباهات رخ می دهد.

1683617

سه یا چهار بازیکن دیگر میلان نیز به زلاتان اضافه شده و به داور مسابقه دلداری دادند. با این حال گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که مارکو سرا به احتمال فراوان بیش از دو بازی از قضاوت محروم خواهد شد. این در حالی است که استفانو پیولی،  سرمربی میلان نیز بعد از پایان بازی دیشب تاکید کرد که علاوه بر داور دیدار برای اسپتزیا، عملکرد بازیکنانش نیز در رقم خوردن این نتیجه تأثیرگذار بوده است.

دیدگاه‌ها