کد خبر : 1805240 | 28 دی 1400 ساعت 17:10 | 25.6K بازدید | 5 دیدگاه

دیبالا و حرکتی که مالکان یوونتوس را ناامید کرد

گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که مالکان یوونتوس از رفتار اخیر پائولو دیبالا ناامید شده اند.

دیبالا و حرکتی که مالکان یوونتوس را ناامید کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرار داد فعلی پائولو دیبالا با یوونتوس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که حالا توافق برای ماندگار شدن این ستاره آرژانتینی در تورین بسیار دور از تصور است.

 

پیش از این گزارش شده بود که باشگاه یوونتوس با پائولو دیبالا به توافق رسیده و این بازیکن بعد از تمدید قرارداد خود با بیانکونری سالیانه 10 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. اما اخیراً گفته شد که نظر یووه تغییر کرده و آنها دیگر حاضر به پرداخت این مبلغ به ستاره آرژانتینی نیستند.

 

 

1682782

 

 

از طرفی به نظر می‌رسد که تنش بین پائولو دیبالا و یوونتوس به اوج خود رسیده است. بعد از گلزنی در دیدار برابر اودینزه بود که دیبالا به جای خوشحالی سکوت کرد و در عوض به مدیران حاضر در سکوها خیره شد.

 

البته رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره‌آ آنیلی به دلیل ابتلا به کرونا در استادیوم حضور نداشت اما بازی را از خانه تماشا می‌کرد. به گزارش توتواسپورت، هم او و هم پسر عمویش جان الکان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Exor، هلدینگی که باشگاه را در اختیار دارد، از حرکت ستاره آرژانتینی خوش‌شان نیامده و حالا فکر می کنند که این رفتار برای رهبر آینده تیم مناسب نیست.

 

 

1682993

 

 

البته یوونتوس مذاکرات جدید خود با ستاره آرژانتینی را در ماه فوریه از سر خواهد گرفت اما حالا رسیدن به توافق بسیار دشوار به نظر می‌رسد و در این صورت باشگاه هایی نظیر تاتنهام، اینتر و بارسلونا تلاش جدی خود را برای جذب دیبالا آغاز خواهند کرد.

دیدگاه‌ها